תרבות ופנאי

המלך צ'ארלס יזרוק את הארי ומייגן מביתם?

זמן קצר אחרי שניסה המלך צ'ארלס להוציא את אחיו הצעיר אנדרו מהאחוזה היוקרתית שלו בבריטניה, הוא מוצא לו פתרון בדמות הקוטג' של הארי ומייגן שקיבלו במתנה מהמלכה אליזבת'
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
ככל שהמלך צ'ארלס מנסה להתקדם עם התוכניות לטקס ההכתרה בעוד כחודשיים, נדמה כי יש לו יותר ויותר בעיות משפחתיות לטפל בהן קודם. לאחרונה דווח כי אחיו הצעיר אנדרו, ש"פוטר" מתפקידו הרשמי במשפחה עקב מעורבות בפרשת ג'פרי אפשטיין, מסרב לפנות את ביתו היוקרתי. המלך הציע השבוע פשרה מעוררת מחלוקת - הבית של הארי ומייגן.
על פי דיווחים חדשים כבר בינואר החל הפינוי של הקוטג' הצנוע של הארי ומייגן, פרוגמור, וכעת כי המלך הציע לאחיו אנדרו את הבית הקטן - ירידה משמעותית באורח החיים עבור האח הצעיר שעד כה התגורר באחוזה עם בריכה ולפחות 30 חדרי שינה. כמו כן, הארי ומייגן לא קיבלו הצעה אחרת למגורים זמניים לתקופה בה הם שוהים בבריטניה וייתכן כי הדבר מרמז על תפקידם בטקס ההכתרה המתקרב.
על פי ההערכות ההוראה לפינוים של הארי ומייגן מהקוטג', בזמן שהם בכלל מתגוררים באורח קבע בארה"ב, הוא הקשר היחיד כרגע בין המלך לבנו הצעיר וכי בניגוד לשאר הדיווחים המלך בכלל לא מתכנן שהם יקחו חלק בטקס ההכתרה וזאת כמובן לאחר שפרסם את הספר השערורייתי שלו, שחשף פרטים אינטימיים רבים על משפחת המלוכה ובפרט על רעייתו של המלך.
לצד הבלגן המשפחתי העצום, המלך מתמודד אלו עם בעיות נוספות בהקשר לטקס ההכתרה, היות שמסתמן כי אין אומנים פופולריים שרוצים לקחת חלק בטקס ולהופיע בו. עד כה סירבו אדל, אד שירן, הספייס גירלז ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה