תרבות ופנאי

רותם כהן ירד מהבמה בדמעות: מה קרה בחגיגות הוולנטיינס?

מיטב הביצה הגיעה אמש לחגיגות הוולנטיינס של מועדון הצרכנות "שלך" ונהנו מהופעה כפולה של רותם כהן וריטה, לצד מופע סטנדאפ של ניקי גולדשטיין. מה שבאמת ריגש את הקהל אבל זו המחווה הרומנטית ומלאת הדמעות של רותם כהן לאשתו ההריונית
מערכת ice | 
הזמר רותם כהן (צילום רונן פדידה)
מועדון הצרכנות "שלך" הזניק אמש את אירועי הוולנטיינס דיי, שיתקיים ב-14 לפברואר, עם הופעה מוזיקלית של ריטה ורותם כהן, לצד מופע סטנדאפ של ניקי גולדשטיין, במשכן לאומניות הבמה בתל־אביב מול 1,800 אורחים.
מנכ"לית המועדון, הילה קניסטר בר-דוד ויו"ר ההסתדרות המעו"ף גיל בר טל נשאו דברים על הבמה. בר-דוד אמרה: "אהבה יכולה לפתור הכול, אהבה היא המחברת בין אנשים ותרבויות ואנחנו כבני אדם צריכים לאהוב ולכבד האחד את השני. לאהבה יש מלא צבעים והיא מגיעה במלא צורות ותרכובות והיא זאת שמחברת בינינו".
אורחים נוספים בקהל היו יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, חברת הדירקטוריון של המועדון חגית מגן, יו"ר מרחב חיפה משה מזרחי, סגן יו"ר מרחב אשדוד וחבר ועד מנהל במעו"ף שלך לגמלאי, בן גוזי מאיר.
הזמר רותם כהן ריגש את הקהל האוהב אמש במיוחד, לאחר שעצר הופעתו באמצע וירד לאשתו ההריונית, שי שגיא, שהייתה בקהל. כהן ירד מהבמה וניגש בדמעות לנשק את הבטן ההריונית של שגיא, שצפויה ללדת בעוד כשלושה חודשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה