תרבות ופנאי

בצל הפיגועים: אלה האמנים שהופעותיהם התבטלו

גורי אלפי הודיע שההופעה שלו שהייתה אמורה להתרחש הערב בוטלה, זאת כהבעת סולידריות ותנחומים עם משפחות הנרצחים. גם הראפר נורוז ביטל את הופעתו
מערכת ice |  1
גורי אלפי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
"לאור האירועים הביטחוניים וכאות הזדהות, אנו נאלצים לדחות את מופע הסטנדאפ", כך נמסר לרוכשי הכרטיסים להופעתו של גורי אלפי ולעוד שורת אומנים אשר היו אמורים להופיע הערב ברחבי הארץ. בהמשך העלה אלפי סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "לאור האירועים הביטחוניים וכאות הזדהות, אנו נאלצים לדחות את מופע הסטנדאפ". בזאפה הבהירו כי הכרטיסים תקפים לתאריך החדש (16.2) וכי ניתן לבטל את ההזמנה.,
במהלך השעות הקרובות צפויות לצאת לדרך הלוויותיהם של חלק משבעת הנרצחים בפיגוע הטרור הקשה בשכונת נווה יעקב שבירושלים אשר התרחש אמש (שישי). מתוך רצון להביע תנחומים ולהשתתף בצער גם הראפר נורוז הוגיע כי ההופעה שלו שהייתה אמורה להתרחש הערב ברידינג תל אביב התבטלה.
"בשל המצב הבטחוני וגל הטרור שהביא לאבל לאומי, נורוז מודיע כי הופעתו ברידינג 3 שנקבעה להערב, תידחה למועד חדש שיתפרסם בקרוב. לקהל שרכש כרטיסים למופע תינתן אפשרות לקבל את כספו בחזרה, או לשמור את הזכות להגיע למופע בתאריך חדש" נמסר מטעמו.
"התעוררנו לבוקר קשה שממשיך את אירועי אמש, ואי אפשר להישאר אדישים למצב הבטחוני, לשכול ולאובדן", אמר נורוז. "קיבלתי כמות לא מבוטלת של הודעות מחיילים שבעוצר יציאות, או מקהל צעיר שמפחד לצאת והחלטתי שלדחות במצב הזה יהיה המעשה הנכון. שולח את תנחומיי למשפחות והחלמה מהירה לפצועים. מאחל לשקט ולימים טובים יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי-
    שרון טרומן 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי, מי האומנים הישראלים יותר? ייש אומנים שדחו הופעות לאות הזדהות ולאור המצב הביטחוני, ויש אומנים שהופיעו כאות הוקרה וגבורה לנרצחים ??
    סגור