תרבות ופנאי

בראד פיט עומד בפני פרישה מהוליווד? זה התכנון שלו

בראד פיט עשוי לוותר על העסקים בהוליווד לאחר מכירת החברה שלו, מקורות אומרים כי מהלך עסקי משמעותי לאחרונה מצדו של הכוכב הוא אינדיקציה לתוכניות העתידיות שלו - הרחק מעיר הסרטים
מערכת ice | 
בראד פיט (צילום אינסטגרם/ בראד פיט)
בראד פיט, אחד הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, עשוי לצאת לפנסיה, על פי דיווחים. פיט, 59, מכר את רוב המניות בחברת ההפקות שלו בהוליווד, Plan B, בחודש שעבר, ומקורות אמרו ל-Page Six שהכל חלק מתוכנית של פיט לקחת צעד אחורה מהוליווד.
הכוכב מכר 60% מהחברה שהקים עם אשתו לשעבר ג'ניפר אניסטון לקונצרן תקשורת צרפתי, כאשר מקור הסביר שזה חלק מתוכנית גדולה יותר להקטין את עבודתו. "בראד החליט שהוא רוצה לחיות חיים שלווים קדימה והוא מחליט איך נראית 'פנסיה למחצה' עבורו", אמר המקור לדף שש.

"דבר אחד שהוא החליט הוא שהוא כנראה ימשיך לפעול", הוסיף המקור, אך אמר שפיט מתרחק מיוזמות עסקיות אחרות. בינתיים אמר מקור אחר לדף שישי: "הוא שוקל לעזוב את הוליווד ולעבור לצרפת ולעשות את הכרם והאמנות שלו וליצור רהיטים... הוא רק רוצה לחיות בשקט".
עם זאת, מקורב לפיט הזהיר כי הכוכב לא יעצור את קריירת המשחק שלו בקרוב. "בעוד שבראד השקיע הרבה זמן במגוון עסקים המבוססים מהאחוזה הצרפתית, שאטו מירוואל, שהוא קנה עם אנג'לינה ג'ולי, ושאר תחומי העניין שלו כמו ארכיטקטורה, הוא מחויב לחלוטין לקריירה הקולנועית שלו", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה