תרבות ופנאי

כוכבת 'המירוץ למיליון' מתחתנת: הפרטים לקראת אירוע הענק נחשפים

הפיינליסטית של העונה השישית של "המירוץ למיליון", נטע ברזני, מודיעה על אירוסין ועל חגיגות חתונה יוקרתיות וארוכות במיוחד. ההזמנה החדשה מודיע לקרוביה - תתכוננו לארבעה ימי חגיגות
מערכת ice | 
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
אמנם תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" עוד לא חזרה למסכים שלנו, מזה תקופה ארוכה, אבל אחת מכוכבות העבר שלה מככבת בימים האחרונים שוב לאחר שהודיעה על אירוסין ובעיקר על חתונה יוקרתית שתיערך במשך לא פחות מארבעה ימים מלאים בחו"ל.
נטע ברזני, הפיינליסטית בעונה השישית של התכנית האהובה, התארסה לאחרונה לבין זוגה גרי ואמש (רביעי) מתברר שהמקורבים לזוג כבר קיבלו את ההזמנות שלהם לאירוע החתונה. על פי ההזמנה, החתונה תתרחש בחודש פברואר בדובאי ותימשך ארבעה ימים מלאים. 
כזכור, לאחרונה הוכרז שהפורמט של "המירוץ למיליון" יחזור למסכי הטלוויזיה שלנו אלא שהפעם רשת 13 ויתרה על הזכויות עבור התכנית והעבירה אותם לקשת 12. קשת כבר החלה במרץ את הליהוק לתכנית החדשה, ששודרה בפעם האחרונה בארץ לפני כשלוש שנים. 
כעת טרם ידוע אם המנחה רון שחר יחזור לתכנית או שיוגרל מנחה אחר. במקביל, רשת 13 לא בזבזו זמן על בכי בעקבות אובדן הזיכיון וכבר הכריזו על ריאליטי חדש שיתפוס את מקומו. רשת 13 תפיק ריאליטי חדש בהנחיית עוז זהבי, שגם יעקוב אחר זוגות שמטיילים בעולם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה