תרבות ופנאי

בר רפאלי תגרום למלחמה? זה מה שאמרה על השכנות

בראיון ל-ELLE הספרדי רפאלי חשפה הייתה משנה בישראל לו יכולה הייתה: "את המיקום, ברמת ההיגיון זה לא נוח במיוחד להיות באמצע בין מדינות ערביות שאנחנו נלחמים בהן, ולכן זה גם היה משפיע על המדיניות. פוליטיקאים רק חושבים על עמדות הכוח של המדינות, ולא על מה שהכי טוב לאנשים. זה חייב להשתנות"
מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
בר רפאלי היא לא רק אחת הדוגמניות המוכרות בישראל, היא טופ מודל בעלת שם עולמי ועל כן לא מפתיע שהאם לשלושה מככבת על שער גיליון דצמבר של מגזין ELLE הספרדי, שם דיברה על השינויים והתכניות שיש לה בחייה. 
רפאלי סיפרה בין היתר: "עבדתי כל קשה שלפעמים הגעתי למצבים שבקושי יכולתי לנשום, היה לי קשה לשמר מערכות יחסים. כשהתחלתי לצאת עם בעלי, התחלתי בהדרגה לקחת פחות עבודות ופרויקטים כי העבודה שלו הייתה בישראל ואני כל הזמן הייתי בנסיעות לחו"ל. ההחלטה הזאת עשתה אותי הרבה יותר מאושרת".

לגבי השאלה על הזוגיות לצד האמהות השיבה: "אני דואגת לכך שפעמיים בשבוע אין לי מחויבויות אחר הצהריים עם הילדים, ואז אני ובעלי עושים תוכניות יחד כמו ללכת לצפות בשקיעה או לשתות בירה. בישראל זה יותר קל כי הכל יחסית קרוב ותמיד אפשר למצוא חברים שיעזרו".
על העובדה שהיא מגיעה מישראל סיפרה: "כשאני פוגשת אנשים בחו"ל ואני מספרת להם שאני מישראל הם מופתעים, כשאני מדברת איתם אני מבינה שיש להם דימוי של מדבר שבו כולנו הולכים עם נשק בתחושת חוסר בטחון – אבל זה בדיוק ההפך! יש לנו מזג אוויר נהדר, הרבה חופים, נהר, עיר גדולה, וזה משוגע כמה שהמסעדות כאן מעולות והרחובות מלאים באנשים שמחים וכיפיים. אני חושבת שזאת פשוט נקודת המבט שמקבלים מהחדשות, ואני לא יכולה להאשים אף אחד, אבל מה שאני רואה הוא שונה לחלוטין".
ומה רפאלי הייתה משנה בישראל לו יכולה הייתה? "את המיקום, ברמת ההיגיון זה לא נוח במיוחד להיות באמצע בין מדינות ערביות שאנחנו נלחמים בהן, ולכן זה גם היה משפיע על המדיניות. פוליטיקאים רק חושבים על עמדות הכוח של המדינות, ולא על מה שהכי טוב לאנשים. זה חייב להשתנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה