תרבות ופנאי

קנייה ווסט צוחק על כולם? הנעליים שלו שוברות שיאים

לאחר שאיבד את העסקה שלו עם אדידס וחנויות נעליים אחרות רבות הורידו את הסחורה שלו מהמדפים, זה גרם לביקוש מאסיבי לנעליים של קניה וסוחרים פרטיים מדווחים על עליה של עשרות אחוזים במחירי הנעליים
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום pexels, יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
נראה שההתפתחויות בסערת קניה ווסט והאמירות האנטישמיות, מגיעות כמעט כל יום או לפעמים זה מרגיש כמעט כל שעה. לאחר שאיבד את ההעסקה עם אדידס, עבור מותג הנעליים Yeezys שלו, החנויות של חברות כמו גאפ ופוט לוקר - גם כן הורידו כל סחורה שקשורה לווסט מהמדפים שלהן . הדיווחים מספרים על כך שאפילו חנויות בגדים ונעליים שכונתיות וקטנות, מסברות בימים אלו להכניס אליהן כל פריט הקשור לראפר המושמץ.
כמו שזה קורה הרבה פעמים בעולמות האופנה, החוסר זמינות של הנעליים - הטיסה את הביקוש אליהם לשמיים. הנתונים בחודשים שקדמו לסערה, מראים שהמכירות של Yeezys ירדו, ההם הפכו למעשה לנעל כמו כל נעל אחרת. עכשיו, כשצריך להתאמץ, על מנת למצוא זוג חדש של המותג - הפופולאריות שלהן חזרה ופחות בגלל התמיכה בהערות של קניה, אלא יותר בגלל ה"נדירות" של הנעליים, עקב הנסיבות.
סוחרים פרטיים מדווחים על עלייה ממוצעת של למעלה מ-20 אחוזים במחירי ה-Yeezys וזה אף עולה בכל יום שעובר בדרמת קניה. לקוחות מוכנים לשלם על דגמים נדירים במיוחד, שנקנו עבור 700-800 דולרים, להוציא סכומים שעוברים את אלפיים דולר. קניה עצמו, כמובן לא יראה סנט אחד מכל הרווחים האלה. מדובר על אנשים וסוחרים פרטיים, שהצטיידו בזמנו בכמהה עשרות זוגות ש המותג וכעת קוטפים את הרווחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה