תרבות ופנאי

אלה לי בצרות? בית המשפט בהכרעה דרמטית לגבי האקסית

מאיה ג'ריס זוכתה בפרשה בה אמה של הזמרת טענה כי היכתה אותה לפני כשנה, השופטת הכריעה כי התלונה שהוגשה לא הייתה מוצדקת כדי לגזור עונש
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב, unsplash)
על פי פרסום של TMI' מאיה ג'ריס יצאה היום (רביעי) מחויכת ביותר מבית המשפט בפתח תקווה, לאחר ששמעה שם הבוקר את הכרעת השופטת ופסק הדין בפרשה שעמדה במכרזה, בנוגע לכתב אישום שהוגש נגדה על ידי המשטרה בגין התקיפה לכאורה של הזמרת והאקסית אלה לי להב.
למי שכבר הספיק לשכוח איך התגלגלה הפרשה שהפכה את השתיים לכמעט יריבות, לפני קצת יותר משנה, פורסם כי אימה של אלה לי להב התלוננה במשטרה נגד ג'ריס בגין תקיפה לכאורה של בתה, בטרם השתיים הפכו לזוג מהמסקרנים בביצה.

במסגרת אותה תלונה שהוגשה למשטרה נגד האקסית המיתולוגית על ידי חגית, אימה של הזמרת, נטען כי ג'ריס תקפה את אלה לי במהלך ריב אלים ביניהן במועדון לילה. חקירה נפתחה ונגד ג'ריס החלה חקירה שנמשכה להליך משפטי שהתנהל בשנה האחרונה וכלל הגשת כתב אישום על תקיפה.
ההשופטת פסקה לטובתה של ג'ריס וביטלה את האישומים שעמדו נגדה. עוד לפני שנכנסה לבית המשפט, עדכנה את עוקביה: "תחזיקו אצבעות פליז, היא זיינה לי את החיים כרגע, האמת תצא לאור בהמשך היום. אעדכן".
ג'ריס כתבה לאחר שיצאה: "אלוהים איתייי. אין הרשעה ואין נזק כלשהו שיכול לפגוע בי או כל דבר אחר. עכשיו אפשר להגיד תודה לך בורא עולם. טוב ניצחתי אנשים לא רלוונטיים, ואמשיך לנצח ולדרוך על אלה שאמרו לי לא. וכמובן אין על עורכת הדין שלי שהצילה לי את החיים, ניצחתי? לגמרי כן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה