תרבות ופנאי

תמיר גרינברג יופיע במרוץ החברים ה-11 למען חולי ALS

תמיר גרינברג יופיע בהתנדבות על במת מרוץ החברים ה-11 למען חולי ALS, במטרה לעזור למצוא תרופה ל-ALS ולהוסיף לתמוך בחולים ובמשפחותיה

מערכת ice | 
תמיר גרינברג (צילום אורית פניני)
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא 2021, יופיע בהתנדבות על במת מרוץ החברים ה-11 למען חולי ALS שיתקיים ב-27.10.22 במטרה לעזור למצוא תרופה ל-ALS ולהוסיף לתמוך בחולים ובמשפחותיהם. את המרוץ ינחה שנה שלישית בהתנדבות צביקה הדר.
איי.אל.אס היא מחלה ניוון שרירים חשוכת מרפא, שתוחלת החיים של המאובחנים בה, נעה בין 3 ל-5 שנים. בישראל חיים כ-600 חולים במחלה, ומדי שנה נפטרים כ-130 חולים. כתב חדשות ערוץ 2, משה נוסבאום בישר לאחרונה כי הוא חולה במחלה. ושבוע שעבר נפטר מ-ALS הצלם המפורסם, רונן אקרמן.
לתמיר קשר מיוחד עם מיכאל הרמן, חולה ה-ALS ''הוותיק" בישראל, שחולה זה 38 שנים. אמו של תמיר שירתה עם מיכאל בצבא והקשר הלך והתהדק לחברות אמיצה ארוכת שנים. תמיר נענה בחיוב להזמנתו של מיכאל להופיע על במת המרוץ, שיתקיים ברמת השרון ובזום, בהנחיית צביקה הדר (שנה שלישית בהתנדבות). הרבה לפני "הכוכב הבא", כשתמיר היה עדיין תלמיד תיכון, מיכאל  הזמין את תמיר לשיר במסיבת יום הולדתו.
המרוץ הוא הפנינג חוויתי למבוגרים וילדים. מסלול הריצה נע בין 2 ל-4.2 קילומטרים במסלולים משפחתיים ומותאמים לילדים, לעגלות וכיסאות גלגלים. ניתן להירשם למרוץ באתר "מרוץ החברים ה-11 למען חולי ה-ALS" ולתרום בכוכבית 9295.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה