טלוויזיה

משה נוסבאום מרגש את אופירה אסייג: "רוצה להספיק יותר"

כתב המשטרה הוותיק של חדשות שחשף השנה כי הוא חלה ב-ALS, ריגש בוועידת המשפיענים: " אני לא מקדיש בכלל מחשבה לאותה התדרדרות שצפויה לי, אני לא מקדיש מחשבה על למה זה קרה לי. אני כל כולי עסוק בלהילחם בזה ומצד שני להמשיך את שגרת החיים שלי"
מערכת ice | 
משה נוסבאום (צילום מסך קשת 12)
אחרי השנה המדהימה שעברה עליו, כתב המשטרה הוותיק של חדשות 12, משה נוסבאום, התייצב היום (חמישי) בוועידת המשפיעים שם התראיין לאופירה אסייג לאחר חשיפתו שחלה ב- ALS וסיפק לא מעט פנינים בראיון המרגש שהעניק.
בשיחה עם אסייג סיפר נוסבאום: "הבטחתי לאשתי, לאבי וייס המנכ"ל ולעצמי - שכל עוד אני אוכל אני ממשיך לעבוד, או שיבואו מישהו מהמנהלים ויגידו לי מהצד - נוסי, עד כאן. עד שזה לא יקרה, אני ממשיך בכל כוחותיי, בקצב שלי".

על הקושי לדבר כרגיל: "זה לא בדיוק המילים - הבעיה היא יותר שאני לא תמיד מספיק להגיד את כל מה שאני רוצה. אני כנראה לא אספיק לענות על כל השאלות שהכנת כי קצב הדיבור שלי הוא איטי. אגב, אני חייב לספר לך על שתי תובנות חדשות שגיליתי מאז המחלה שלי - לטעמי, הן הזויות. יש מקרים שאני יושב מול בן אדם כמוך ומדבר, והוא יושב מולי ועושה תנועות שפתיים ומשלים את המילים שאני עומד לומר, כלומר הוא עוזר לי לדבר".
נוסבאום סיפר: "בחיים לא. לפני זה לא דיברתי לאט, שמתי לב לזה שהדיבור שלי איטי יותר לפני יותר משנה, שנה ורבע. אמרו לי. אני רוצה להספיק כמה שיותר. אני לא חושב על כעסים או על תסכולים, אני קם בבוקר ואני אומר מה אני עושה היום שלא הספקתי אתמול ושלשום? אני לא מקדיש בכלל מחשבה לאותה התדרדרות שצפויה לי, אני לא מקדיש מחשבה על למה זה קרה לי. אני כל כולי עסוק בלהילחם בזה ומצד שני להמשיך את שגרת החיים שלי, בין אם זה עם המשפחה ובין אם זה בעבודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה