תרבות ופנאי

עומר אדם זוכה לחשיפה מפתיעה מהדוגמנית המפורסמת הזאת

הדוגמנית האמריקאית ניקול רי'צי, נצפתה רוקדת בטירוף לצלילי שירו של לא אחר משאר הזמר הישראלי עומר אדם
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
הזמר עומר אדם פשוט לא עוצר. שלושה שבועות בלבד לאחר ששחרר את הלהיט "לבחור נכון & פוליטיקה וסקס" עם אמיר דדון, שעדיין מככב במקום הראשון בחמים של יוטיוב ויומיים בלבד לאחר שביצעו את הלהיט בלייב במסגרת פסטיבל התמר, שחרר אדם סינגל חדש - "פילהרמונית של טירוף". על המילים והלחן חתומים אלעד טרבלסי, עידן בקשי ואסף צרויה, שגם אחראי על העיבוד והפקה המוזיקלית של השיר. זהו שיתוף פעולה נוסף של עומר אדם עם היוצרים אלעד טרבלסי ואסף צרויה. השלושה חתומים על להיטים ענקיים שהפכו לחלק מפס הקול שלנו בשנים האחרונות.
 
אמש (שבת), אדם זכה לחשיפה מפתיעה במיוחד מכיוון לא צפוי. הדוגמנית והידוענית האמריקאית, ניקול ריצ'י, שיתפה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו הא נראית רוקדת בטירוף לצלילי השיר "תל אביב", כאשר הסלבית ההוליוודית אפילו נשמעת שרה את המילים "תל אביב יא חביבי, תל אביב", מתוך להיטו של אדם.

מלבד הסינגל החדש, אדם שוקד בימים אלה על הפקת מופע חנוכה NEXT, אותו השיק מלפני שלוש שנים וסוללה מכובדת של אמנים כבר שוריינה לקחת חלק במתחרה של הפסיטגל, כאשר נסרין קדרי, רן דנקר, אי יצפאן, דנה אינטרנשיונל, שרית חדד ועוד רבים וטובים אישרו את השתתפותם במופע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה