תרבות ופנאי

עומר אדם, לידיעתך: סוף למחירים המופקעים במזנונים בהופעות?

לאחר שבחודשיים האחרונים ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב נאבקו במחירי המזון והשתייה בהיכלי הספורט ואולמות התרבות בתל אביב, המחאה עזרה וכבר עכשיו יש הקלה ראשונה במחירים, שישפיעו לא רק על עולם הספורט, אלא גם על ההופעות החיות
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
ב"תוכנית חיסכון" עקבו אחר עושק המזנונים ולאחר שפורסם כי בהיכלי התרבות והספורט של עיריית תל אביב המוצרים נמכרים ללא פיקוח ונגבים מחירים מופקעים, ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב החליטו לצאת למאבק עיקש והודיעו על חרם צרכני.
המאבק נשא פרי, כאשר בפגישה שהתקיימה אתמול (חמישי) בין ארגוני האוהדים הצהובים לזכיינית המזנונים 'ניו בר', האחרונה התחייבה כי כל המוצרים בפיקוח יהיו במזנונים ללא הגבלה עד למחצית המשחק ובכך ייחסכו לצופים עשרות שקלים בכל ביקור.
יש לציין כי עיריית תל אביב קבעה את המחירון אחרי סערת המחירים בהופעה של עומר אדם ונחתם חוזה עם הספק, אלא שהמוצרים המפוקחים בכל היכלי הספורט לא נמכרו והמבלים התמודדו עם טענותשהמוצר נגמר. אלא שכעת 'ניו בר' הבטיחה שהמלאי יהיה ללא הגבלה ובמידה ומוצר בפיקוח ייגמר, כמו למשל הבייגלה, המוכר יציע כחלופה את הפרעצל באותו מחיר של 5 שקלים במקום 15 שקלים.
מה כולל המחירון המפוקח נכון להיום? בקבוק מים עד חצי ליטר – 6 שקלים, כוס שתייה חמה- 5 שקלים, קרטיב – 4 שקלים, פיתה עם חומוס – 12 שקלים, בייגלה – 5 שקלים בלבד.
על פי הפרסום ב-N12, חברת 'ניו בר' הודיעה בנוסף שתספק מוצרים אחרים שלא בפיקוח, שיהוו אלטרנטיבה ראויה למוצרי המזנון במחיר מוזל. בנוסף, החברה מתכוונת לייצר כרטיסייה דיגיטלית שתעניק לאוהדים 10%-15% הנחה על כלל המוצרים הנמכרים במזנון בעת ביקורם בהיכלי הספורט.
מטעם ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב נמסר: "נכון לרגע זה אנחנו מקפיאים את המחאה מול חברת המזנונים 'ניו בר'. החברה חתמה על הסכם עקרונות ראשוני שייתן מענה וצעדים בוני אמון לטווח הקצר ואנחנו מצפים לראות שינוי בטווח הבינוני והרחוק כבר במהלך הימים הקרובים. חרטנו על דגלנו לשמור על זכויות אוהדי מכבי ת"א ולא נהסס לחדש את המחאה במידה וההסכם לא ימומש. קהל האוהדים שלנו הוא עוצמתי ולא יהסס להשתמש בכוח המחאה במצבים של חוסר הוגנות כלפינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם לא מבינים שאתם לקוחות קבועים
    יוני 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים של גזלן באמצע תא
    סגור