תרבות ופנאי

חנוך דאום מתקפל בפני אסי בוזגלו: "הסרתי את הסטטוס"

לאחר שעקץ את זוכה הישרדות VIP על ספרו החדש, איש התקשורת בחר לחזור בו: "הבנתי לבד שזה לא עובר מגניב, אין שום פחיתות כבוד להתנצל, אז הריני מבקש סליחה"
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
אחרי שעקץ את אסי בוזגלו, הזוכה בהישרדות VIP וכוכב הסדרה 'הבוזגלוס', חנוך דאום ספג ממנו תגובת נגד חריפה ביותר ונוקבת שטענה כי הזלזול שהפגין בספרו היא לא במקום וכי מדובר בהתנשאות.
על כן, דאום החליט להכות על חטא ולחזור בו מהאמירות: "אסי, למרות שהכוונה שלי הייתה באמת קומית, הבנתי לבד שזה לא עובר מגניב והסרתי כבר בבוקר את הסטטוס, הואיל ומחר כיפור ואין שום פחיתות כבוד להתנצל - אז הריני מבקש סליחה. גמר חתימה טובה ובהצלחה עם הספר".

כזכור, בוזגלו הזועם כתב לדאום: "עוד הוסיף: "גם שהפכנו להיות משפחה מוכרת מפורסמת ומתוקשרת לא חסכו מאיתנו ביקורת ולא אני לא מתבכיין ולא מתמסכן (להפך זה בונה אותי), התמודדתי ומתמודד כל החיים עם אנשים שוחושבים שהם יותר טובים וראויים ממני, אבל באמת בחייאת שנת 2022 אדם מוכר שמחשיב מעצמו נאור ופתוח מרשה לעצמו לכתוב פוסט כזה מזלזל ולא מכבד".
עוד הוסיף: "כי מה? לא נולדתי סופר ? אני לא מהחונטה שלך? אני לא ראוי בעיניך? מי מחליט מי ראוי למה בעולם הזה? מי קבע שמה שאתה כתבת בספרים שלך זו אמת צרופה והדברים שלי יש לומר הם פחות חשובים נכונים או מעניינים? נכון אני לא ביבי וגם אתה לא!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה