תרבות ופנאי

פסטיבל האוכל והמוזיקה הגדול חוזר: רשימת המופעים נחשפה

פסטיבל Chef & show חוזר ובענק בסדרת אירועי קונספט של מופעים אינטימיים בניצוחם של טובי הזמרים והשפים בישראל. השף עומר מילר, הפרזנטור של טירת צבי, בנה תפריט מיוחד לששת הערבים שיפוזרו במעודוני זאפה
מערכת ice | 
עומר מילר (צילום שניר גואטה)
פסטיבל Chef & show שהחל את דרכו בשנת 2018 במועדוני קבוצת זאפה בסדרת אירועי קונספט של מופעים אינטימיים בניצוחם של טובי הזמרים והשפים בישראל, חוזר ובגדול. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שישה ערבים ייחודים בשישה מועדוני זאפה, המאגדים מבחר רב ומגוון של הופעות בשילוב תפריט מיוחד של השף עומר מילר, הפרזנטור של טירת צבי, שהותאם לכל מופע.
הפסטיבל מיועד לכלל אוהבי המוזיקה וכמובן לקהל הפודיס וצורכי התרבות שרוצים ליהנות מחוויה קולינרית ותרבותית ייחודית המשלבת את שני הבילויים המבוקשים והנחשקים יחדיו. רשימת האירועים במסגרת הפסטיבל: 13.9  שלישי - זאפה ת"א - מארק אליהו,  15.9 חמישי - זאפה באר שבע  – נינט – מופע עמידה (דוכני מנות שף), 22.9  חמישי - זאפה חיפה - דיקלה, 23.9  שישי צהריים - זאפה הרצליה – כנסיית השכל, 6.10 חמישי – זאפה באר שבע - גיא ויהל  27.10 חמישי – זאפה ירושלים - רד בנד.
עומר מילר אמר: "אחרי הפסקה של ארבע שנים אני מתרגש לחזור לבשל לכן ולכם בזאפה, בהופעות של מיטב האומנים. אז אם בא לכם מוזיקה מעולה ואוכל טעים אתם הכי מוזמנים".
 
 אסף מור, סמנכ"ל השיווק והסחר של קבוצת זאפה: "פסטיבל  "Chef & Show"  שזכה להצלחה ואהבת הקהל חוזר עם השף עומר מילר, מהשפים המוערכים והאהובים בישראל. הקונספט המשלב חוויה של מוזיקה וקולינריה יצר בפסטיבלים הקודמים חיבורים מיוחדים ומפגשים מרגשים בין השף , האמן והקהל . קבוצת זאפה שמחה על החיבור המיוחד ומזמין את הקהל הרחב   לבוא וליהנות מחוויה יוצאת דופן ומרגשת במועדוני זאפה ברחבי הארץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה