תרבות ופנאי

בריטני ספירס ויתרה על מיליונים, ולא תאמינו למה

בריטני ספירס סיפרה בפודקאסט חדש שהציעו לה מיליונים כדי להתראיין אצל אופרה ווינפרי, אבל כוכבת הפופ סירבה בגלל נושא השיחה הטראומתי
מערכת ice |  1
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)

כשפנו אל בריטני ספירס להתראיין בתוכנית של אופרה ווינפרי היא התרגשה לספר את סיפורה, אבל בסופו של דבר החליטה לעשות זאת בפודקאסט ביוטיוב. הזמרת, שבינתיים מחקה את הווידוי המוקלט, חלקה שם פרטים על האפוטרופסות של אביה, וכמה היה לה קשה לבקש עזרה. לדבריה, המשפחה שלה זרקה אותה והכניסה אותה לאשפוז בגלל שסירבה לעשות צד ריקוד באחת החזרות
 


ספירס סיפרה שכשהכריחו אותה ללכת למרכז לבריאות הנפש ב-2019, לא הייתה לה ברירה אחרת. אביה, ג'יימי ספירס, לכאורה אמר לה: "את לא חייבת ללכת אבל אם לא תלכי תצטרכי להגיע לבית משפט ולהפסיד במשפט גדול". האב הוסיף: "יש הרבה יותר אנשים בצד שלי מאשר שלך, ולך אין אפילו עורך דין". ואכן לבריטני לא היה עורך דין בזמנו משום שלדבריה כל פעם שהיא ניסתה לקבוע פגישה איתו האזינו לה לטלפון. בסופו של דבר, היא קיבלה עזרה מחברים ונמצא לה עורך דין.
 


למרות שהיה לבריטני הרבה מה לומר על תקופת האשפוז הקשה שעברה, היא בחרה לחלוק את המידע בפלטפורמה שהתאימה לה במקום להתראיין אצל ווינפרי. ספירס אמרה: "קיבלתי הצעות להתראיין אצל אופרה ואצל מראיינים רבים אחרים תמורת הרבה מאוד כסף אבל לא זה לא נושא שמתאים לראיון מהסוג הזה". 
 


כזכור, אביה ג'יימי ספירס השתמש במשך 13 שנה בכספים שניהל עבור בתו כדי לכסות את ההוצאות המשפטיות במשפט שניהל נגדה. בנוסף, הוא השתמש במכשירי מעקב כדי לרגל אחרי בתו. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזעזע, אבא שלה הוא זה שגרם לה בעיות.
    חווה 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ערער אותה, ונראה שהוא היה אובססיבי לכספים שלה ובגלל זה ממכר את חייה. האיש הזה חייב לעמוד לדין על ההתעללות ועל הניצול כלפיה.
    סגור