תרבות ופנאי

עומר אדם מתנצל "בחיים לא אאכזב אתכם"

עומר אדם מתנצל על הופעתו המושמצת בפארק הירקון וזכה למחיאות כפיים מהקהל
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום שי פרנקו)
חודש לאחר ההופעה של עומר אדם בפארק הירקון, שאכזבה רבים על הסתיימותה המהירה ואחרי שהכריז אדם על שתי הופעות פיצוי בחינם, התקיימה אתמול ההופעה הראשונה בלייב פארק בראשון לציון , אותה אדם פתח בהתנצלות. 

"מכל הרצון לעשות באמת רק טוב, בסוף לא יצא כמו שאני רציתי, כמו שאתם רציתם, הכול התפקשש טיפה" פתח אדם ואמר. ראיתי מלא תגובות שלכם... חשוב לי שתדעו שיצאתי מההופעה הזו פעם ראשונה והרגשתי אותו דבר. אחרי שישבתי עם עצמי, הבנתי שצריך לקחת הכול בחיוב והכול לטובה". הקהל קטע את הודעת ההתנצלות כשהריע לאדם, מחא כפים וקרא בשמו. אדם חייך ואמר "עד שאני נפתח?"
 
לבסוף סיכם אדם "באיזשהו מקום אנחנו פשוט היינו צריכים להיות יותר ביחד. אני אוהב אתכם, אני בחיים לא אאכזב אתכם, אם אתם נפגעים, ממש ארחי ההופעה הזו נשים לכם תיבת תלונות בחוץ" והתחיל את ההופעה. 
בשבוע שעבר הופיע אדם בערב המוקדש לנכי צה"ל, וספג גם אז ביקורת על הופעה קצרה. משתתפת גולסטאריות לשעבר אביגיל שרעבי ששהתה באירוע עם בעלה, תקפה את אדם "הוועד הזמין את הזמר עומר אדם ולעומר עלה השתן למוח, והוא עוד ילד שיהיה לו לבריאות. החוזה שלו היה ל-45 דקות, ואת יודעת כמה זמן הוא הופיע? בדיוק 46 דקות. אתה לא מתבייש? עלה ב-22:25 וירד 23:11 דקות. יש עליו שמירה כאילו ראש ממשלת בריטניה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם וממשיך לסגוד לו (ל"ת)
    אודרי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור