תרבות ופנאי

האקזיט של קונאן או'בריאן: זה הסכום שירוויח ממכירת הפודקאסטים

המנחה הוותיק התעניין בפודקאסטים, מה שגרם לו ליצור אחד משלו ולהקים חברת הפקות שכעת נמכרת ב-150 מיליון דולר
מערכת ice | 
קונאן אובריין בחוף תל אביב (צילום מתוך השידור ב-TBS)
מנחה הטלוויזיה הפופולרי קונאן או'בריאן, מכר את עסק הפודקאסטים והמדיה הדיגיטלית שלו, Team Coco, לענקית הרדיו SiriusXM.
בתוך העסקה נמצא כמובן פודקאסט הראיונות הפופולרי של או'בריאן Conan O'Brien Needs a Friend, כמו גם 10 פודקאסטים נוספים של Team Coco, הכוללים הצצה אל מאחורי הקלעים של תוכניות הלילה המאוחרות שלו בשם Inside Conan וסדרת נופש בהנחיית רוב לאו ואלן יאנג בשם Parks and Recollection.
כמו בעסקאות פודקאסטים אחרות, התוכניות ימשיכו להיות מופצות בפלטפורמות הפודקאסטים הרגילות. או'בריאן, שחתם על הסכם לחמש שנים עם SiriusXM כחלק מהרכישה של 150 מיליון דולר (הערכת הוול סטריט ג'ורנל, שדיווח לראשונה על העסקה), יפיק גם ערוץ קומי ל-SiriusXM. העסקה כוללת גם כמה תכני וידאו מהפודקאסטים שלו ומתוכנית הלייט נייט, כמו גם אירועי לייב.

פודקאסטים הפכו ליעד רכישה חם ביותר בהוליווד, עם חברות כמו אמזון, ספוטיפיי, אפל ו-SiriusXM שמהוות את הרוכשות האגרסיביות יותר. פודקאסטים בלעדיים פופולריים יכולים להניע משתמשים לרכוש את הפלטפורמה רק כדי להאזין אליהם. לפחות כך מאמינות החברות הגדולות.
 
אובריאן נחשב לבאנקר בתוכניות הלייט-נייט מאז תחילת שנות ה-90, כאשר הוא ירש את דיוויד לטרמן כמנחה התוכנית של NBC. בשנת 2021 החל או'בריאן להתעניין בפודקאסטים, בהשראת המפורסמים ואורחי תוכניות האירוח שישבו לשיחות ארוכות והפכו לוויראליים להאזנה. עם זאת, או'בריאן לא נטש את הטלוויזיה לחלוטין, והוא נמצא בפיתוח תוכנית מערכונים עבור HBO Max.
"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה