תרבות ופנאי

לא נעים בכלל: מה קרה לסטפן לגר כשהגיע לפריז?

קבלת פנים לא נעימה: סטפן לגר הגיע לפריז לפרמיירה של "סוניק 2", לו ביצע את שיר הנושא. בכניסה למלון נגנבו לו ולרקדן שלו התיקים
מערכת ice | 
סטפן לגר (צילום אינסטגרם)
הרקדן והזמר סטפן לגר הגיע יחד עם הרקדן שלו יואב סנבטה לפריז, שם התקיימה הפרמיירה של הסרט "סוניק 2", סרט שעבורו ביצע סטפן את שיר הנושא. השניים לא ציפו לעבור את החוויה המטרידה הזו, שהתרחשה זמן לא רב לאחר שנחתו, בעת הצ'ק אין במלון השהייה שלהם.
בכניסתם למלון בפריז, התיקים של השניים נגנבו כאשר בתוכם היו כל המסמכים שלהם כולל שני דרכונים, כרטיסי אשראי, כסף מזומן, תעודת זהות, רישיון נהיגה, אוזניות, מטען, מפתחות ועוד. מיד השניים פנו להנהלת המלון וביקשו את התיעודים ממצלמות האבטחה. לאחר שתספו את החשודים במצלמות, הלכו למשטרת פריז להגיש תלונה.
 מתוך "ערב טוב עם גיא פינס"
סטפן התראיין לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ודיבר על התקרית המאוד לא נעימה שחווה: "תוך כדי שאנחנו עושים את הצ'ק אין אנחנו מגלים שחסר תיק, וזה התיק עם הדברים הכי חשובים" אמר סטפן בריאיון. "כרטיסי אשראי, דרכונים, רישיון, וכל מיני דברים חשובים.
על התיעוד של הגניבה הוא אומר: "אני קולט שאלו אנשים שתצפתו עלינו מהרגע שהגענו לשדה. פשוט חיכו לרגע הנכון כדי להיכנס ולקחת את הדברים." עוד הוא אומר: "זאת התעסקות להחזיר את הדרכון, זה שגרירות וכל מיני דברים כאלה. התעסקנו בזה כל הלילה וזה המשיך עד הבוקר. ברמה כזאת שזה הגיע עד כמה שעות לפני הפרמיירה."
האם החפצים הוחזרו? "אף דבר לא הוחזר ולא נמצא" אומר סטפן, "אני ממשיך לחפש את הדברים שלי ואמצא אותם. ואם אני לא אמצא אין מה לעשות, יש דברים שקורים וצריך להתמודד איתם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה