שיווק ופרסום
סטפן לגר עובר למשרד יח"צ חדש, מי נבחר לתפקיד?
הזמר מצטרף למשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" אשר יטפל במערך יחסי הציבור והתדמית שלו. לדברי זאביק דרור: "אנחנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול האסטרטגי במיתוג ובתקשורת של סטפן עם חתימתו עם ענקית המוסיקה וורנר וכניסתו למסלול קריירה בפריז במסגרתה יקליט אלבום בינלאומי בצרפתית"
הזמר סטפן לגר החליט להצטרף למשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" אשר יטפל במערך יחסי הציבור והתדמית שלו. לגר, נמצא בתחילתה של קריירה בינלאומית לאחר שהוחתם לאחרונה בחברת התקליטים וורנר צרפת וצפוי להוציא בקרוב אלבום בינלאומי ראשון.
לדברי זאביק דרור: "אנחנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול האסטרטגי במיתוג ובתקשורת של סטפן עם חתימתו עם ענקית המוסיקה וורנר וכניסתו למסלול קריירה בפריז במסגרתה יקליט אלבום בינלאומי בשפה הצרפתית".
אודות סטפן :
מדובר באחד השמות הכי מבטיחים של תעשיית המוזיקה הישראלית עם להיטים שהגיעו לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב ברחבי העולם בין להיטיו ב-3 שפות שונות: "קומסי קומסה", "דיבור נגוע", "מפיות", "טיקיטאס", "רק בנות", "מאמא" ועוד.
מדובר באחד השמות הכי מבטיחים של תעשיית המוזיקה הישראלית עם להיטים שהגיעו לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב ברחבי העולם בין להיטיו ב-3 שפות שונות: "קומסי קומסה", "דיבור נגוע", "מפיות", "טיקיטאס", "רק בנות", "מאמא" ועוד.
"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והנו משרד מוביל ליחסי ציבור ותוכן משפיענים המחזיק בלמעלה מ- 50 לקוחות מובילים מתחומי העסקים, לייף סטייל, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה, טכנולוגיה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול הוליסטי במותגים ומעניק פתרונות 360 מעלות בכל תחומי השיווק והתדמית הפועל כ one stop shop לתחומי יחצ, קריאייטיב ומשפיענים והפקה. המשרד מובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי הקריאייטיב, המשפיענים, התוכן, האסטרטגיה וההפקה.
במחלקת התרבות של המשרד מטופלים האמנים משה פרץ, הצמד סטטיק ובן אל, יהונתן מרגי, שחר סאול, אגם בוחבוט, להקת הבלט הישראלי ועוד. כמו כן, מטפל המשרד בהתנדבות מלאה בעמותת MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה