תרבות ופנאי

דני רופ בג'וב חדש: זו הסדרה שלוהק אליה

החזאי והמגיש דני רופ לוהק לתפקיד מפתיע בסדרה המסקרנת של היוצרת המוערכת הדס בן ארויה
מערכת ice | 
דני רופ (צילום יעל צור)
החזאי ומגיש הטלוויזיה דני רופ לוהק לסדרה החדשה "קורדרוי", של היוצרת הדס בן ארויה שתעלה בהוט. דני רופ יגלם את עצמו בתור חזאי שמחפש אהבה. הסדרה החדשה צפויה לעסוק בהשפעה של תנועת metoo# על עולם מערכות היחסים.
הליהוק מגיע לאחר שנודע כבר על ליהוקם של מספר שחקנים כמו אדם גבאי ("הנערים", "ביקור התזמורת" בברודוויי) ויפתח קליין ("כפולים", "למלא את החלל"). בנוסף, לוהקו לסדרה צחי הלוי, הדוגמניות דר זוזובסקי וניבר מדר, והזמר אריק ברמן.
בסדרה החדשה, יפתח קליין צפוי לגלם את ערן: הבוס של דניאל (דר זוזובסקי) בחברת הייטק. ערן הוא גבר מוצלח וכריזמטי, והקשר שלו עם דניאל מוגדר כ"משהו בין אבא למאהב לבוס" - מה שמייצר מערכת יחסים מסוכנת. אדם גבאי יגלם את אלעד, עובד באותה חברה, שנכנס לעימות עם דניאל בנושא של הטרדות מיניות.
על פי הפרסום במאקו, הדוגמנית ניבר מדר, שזהו תפקיד המשחק הראשון שלה, תגלם את ליאור, החברה הטובה ביותר של דניאל; הזמר אריק ברמן יגלם הייטקסיסט נשוי שמנהל רומן עם דניאל; וצחי הלוי יגלם את מיקי - בעלים של בר תל אביבי שמואשם בהטרדה מינית שספק אם קרתה. הסדרה מתוארת כנועזת למדי, וכמה מהשחקנים בה אף אמורים לצלם סצינות בעירום מלא.
הדס בן ארויה היא שחקנית זוכת פרס אופיר, וגם תסריטאית ובמאית. היא נחשבת לאחת היוצרות המוערכות ביותר בקולנוע הישראלי, בעיקר בזכות סרטיה "אנשים שהם לא אני" ו"מישהו יאהב מישהו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה