שיווק ופרסום

צחי הלוי בקמפיין חדש: זה הנתון שחוגגים בגולן טלקום

צחי הלוי עומד להופיע בקמפיין כפול במדיה השונים במסגרת המהלך החדש של גולן טלקום שיצא היום. הקמפיין יוצא לאור נתוני חווית לקוח שמציינים בגולן טלקום תחת השם, "מהפיכת השירות"
מערכת ice | 
צחי הלוי בקמפיין גולם טלקום (צילום יחצ)
גולן טלקום מסכמת שנה למהפיכת השירות ומשיקה חבילות חדשות למשפחה ולעסקים קטנים, וגם קמפיין חדש בכיכובו של פרזנטור הבית – צחי הלוי בהשקעה של מיליוני שקלים.
במסגרת מהפיכת השירות, הרחיבה החברה את ערוצי השירות מתוך תפיסה כי היתרון המבדל בשוק הסלולר טמון בשירות ובחוויית הלקוח. על כן, פתחה החברה מלבד ערוץ השירות הטלפוני, גם שירות אנושי בוואטסאפ עד 22:00 בלילה ולמנויי דור 5 שירות בוואטסאפ 24/7. שתי פעולות אלו הסיטו כמות נכבדת של פניות ממוקדי השירות הטלפוניים, העלתה את רמת השירות וקיצרה מאוד את זמן הטיפול בלקוח. בנוסף, מפעילה החברה צ'אט באתר ובאזור האישי באתר, ניתן לבצע בו את כל הפעולות השירותיות.
בימים אלה, משיקה החברה חבילת סלולר למשפחה. המסלול מתאים במיוחד למשפחות. בנוסף, משיקה החברה גם מסלול הכל כלול בישראל ובחו"ל, לעסקים קטנים ובינוניים. לאור זאת, החברה תשיק הערב מהלך פרסומי בהובלת צחי הלוי המוביל את הקמפיינים של החברה, אשר יכלול שני סרטים חדשים בכיכובו, באמצעי המדיה השונים.
אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום, מסכם את המהלך. "בשנה האחרונה התמקדנו ביעילות השירות וברמתו הגבוהה, לצד מחירים אטרקטיביים שמתאימים לכל כיס. מהפיכת השירות ניכרת בסופו של דבר בהקטנה של נטישת לקוחות ובצמיחה מתמדת במצבת המנויים שלנו. עכשיו אפשר לומר בלב שלם שהשירות המצוין שאנו מעניקים ללקוחותינו, בארץ ובחו״ל, בכל ערוץ אפשרי, מייצרים עבור גולן טלקום יתרון ובידול תחרותי. גולן טלקום לא מפסיקה לחדש גם בהצעות הערך ואנו משיקים היום שתי חבילות מצוינות שמתאימות למשפחות ולעסקים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה