תרבות ופנאי

מירן בוזגלו בווידוי מטלטל: "הוא בוכה מזה כל לילה" | צפו

הדוגמנית מירן בוזגלו שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם כיצד בנה נפגע ממנה עמוקות. מירן בוזגלו: "כמה ילדים שואבים מאיתנו הכל וכל דבר קטן יושב להם בראש"
מערכת ice | 
מירן ומאור בוזגלו (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של מירן ומאור בוזגלו, miranbuzaglo @buzaglomaor@)
הדוגמנית מירן בוזגלו, רעייתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה האישיים. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה בוזגלו כיצד בנה נפגע ממנה. בוזגלו שיחזרה יחד עם בנה הקטן את אותו אירוע דרמטי, שהחל לפני מספר חודשים, אשר השפיע על נפשו. 
 "אני כל היום בוכה, בלילה. זה מעליב אותי... רצית שאני אשאר איתך ואני לא נשארתי איתך והלכתי עם אבא לישון ובכיתי", שיתף הבן. בתגובה לכך, מירן בוזגלו פנתה לבנה וניסתה להבין מה היה הדבר שפגע בו. 
לדבריה, הפרצוף העצוב שעשתה לבנה לאחר שאכזב אותה בכך שהלך לישון עם בעלה מאור, היה הדבר שנצרב בזיכרונו של בנה הקטן. אותה הבעת פנים שלילית השפיעה על נפשו של בנה, אשר נפגע מאימו. 
 

לצד הסרטון המרגש שהעלתה הדוגמנית לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה מירן בוזגלו: "כמה ילדים שואבים מאיתנו הכל וכל דבר קטן יושב להם בראש. לפני כמה חודשים עשיתי לו פרצוף עצוב ואתמול בלילה הוא סיפר לי שהוא בוכה מזה כל לילה".  לבסוף, כתבה רעייתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו: "זה מטורף ההשפעה שיש לנו עליהם. הרגישות הזאת שלו". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה