תרבות ופנאי

לאחר שביטלו אירוסין והכחישו קשר רומנטי: אושר כהן ועדן פינס ביחד?

הקשר בין הזמר המצליח  אושר כהן והדוגמנית עדן פינס משגע את הרשת כבר זמן מה, במיוחד לאור העובדה ששניהם ביטלו את האירוסין עם בני זוגם רק לאחרונה. כעת נחשף כי על אף מספר הכחשות המקורבים מעידים כי היחסים מתחממים
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
הדוגמנית הישראלית המצליחה עדן פינס החליטה לבטל את האירוסין עם בן זוגה האחרון, הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן. על הפרידה היא סיפרה בפוסט נוקב בחשבון האינסטגרם שלה.
"היי חברים שלי שמלווים אותי כל החיים, שהם כבר משפחה ומשפחה צריך לעדכן. מעולם לא עשיתי את זה בצורה כזו, אבל אני מעדיפה שזה יגיע ממני ולא משמועות ותקשורת. אני ומתיאס כבר לא. הבנתי שהדרכים שלנו לא הולכות לאותו מקום. האמונות השאיפות ודרכי החיים שלנו שונים לחלוטין. ניסינו לגשר, לעבוד ואפילו ממש קשה. אבל זה לא צלח..." כתבה אז פינס.
מי שעוד ביטל את האירוסין שלו עם בת זוגו הוא הזמר הישראלי המצליח, אושר כהן שהחליט להיפרד מסהר נועם, זמן קצר לאחר ההצעה המרגשת. כעת פורסם על ידי העיתונאי ערן סוויסה ב-ForReal כי הקשר בין כהן לעדן פינס עולה שלב.
כזכור, לאחרונה שמועות רבות צצות על השניים והם אכן מעידים שהם חברים טובים מאוד, אך הכחישו כי יש ביניהם קשר רומנטי. על פי הפרסום, בו פינס נראית מתלווה להופעה של כהן ודווח כי הם נראו יחד במספר מקומות נוספים, בנוסף למקורביהם שמעידים כי הקשר מתחמם.
לאחרונה נשאלה בראיון ל-TMI על הקשר בינה ובין אושר כהן, ו"האם יש סיכוי למשהו רומנטי?" על כך היא השיבה בשתיקה רועמת והוסיפה למראיינת: "אני לא אוהבת להגיד לא לשום דבר בחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה