תרבות ופנאי

"הם יהיו בנפרד רוב הזמן": האמת המכוערת מאחורי האיחוד של אואזיס נחשפת

אחרי שהאחים גלאגר הסעירו את המעריצים עם ההכרזה על סיבוב האיחוד של אואזיס שמכר מיליוני כרטיסים, בהפקה חוששים מהתרחיש שהכל יתפוצץ. דיווחים חדשים חושפים את הצעדים שההפקה מתכננת לנקוט כדי למנוע הפסדים של עשרות מיליוני דולרים
עידו מור | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
קרוב לחודשיים חלפו מאז להקת הרוק הבריטית אואזיס, ההרכב המצליח ביותר בשנות ה-90, הכריזה על סיבוב הופעות בקיץ 2025. תוך זמן קצר כל הכרטיסים לאיחוד ההיסטורי נחטפו, והלהקה החליטה לרכב על ההצלחה והרחיבה את הטור גם מחוץ לאי הבריטי, עם הופעות בצפון אמריקה ואוסטרליה.
בבסיס ההרכב עומדים האחים: הסולן ליאם גלאגר (52) ואחיו הגדול, הגיטריסט וכותב השירים נואל גלאגר (57). היחסים ביניהם אף פעם לא היו זוהרים, ומילדות הם נהגו לריב לעיתים תכופות. לבסוף, הלהקה התפרקה בשנת 2009 בעקבות ריב בין השניים רגע לפני שעלו לבמה בהופעה בצרפת.

האחים גלאגר גרסת 2024, קרדיט: צילום מסך מתוך X
מאז פירוק הלהקה, האחים, שפתחו בקריירות סולו, נהגו להתנצח ולעקוץ אחד את השני בכל הזדמנות, מה שהרחיק את האפשרות שיחזרו להופיע יחד בעתיד. לכן, ההכרזה על האיחוד הפתיעה את המעריצים.
מסתמן שהשניים עומדים להרוויח מסיבוב ההופעות עשרות מיליוני דולרים, וכבר בשלב מוקדם התפרסמו ידיעות בכלי תקשורת על כך שהם לא באמת התפייסו. דיווחים חדשים שהתפרסמו השבוע בבריטניה ממשיכים לבסס את הטענה שהם עושים את הכל רק בגלל הכסף.
מקורבים לשניים תיארו את סיבוב ההופעות של אואזיס כמעין "מבצע צבאי". האחים ישהו בחדרי הלבשה נפרדים וינועו בהסעות נפרדות, וכל זאת כדי למנוע עימות דומה לזה שהיה בפריז, שגרם לבסוף לפירוק הלהקה ולנתק הממושך ביניהם.
אחד המקורות התייחס לפרטים ואמר: "הם לא יהיו אחד בתחת של השני, ולמעשה יתנהלו כמו שתי יחידות נפרדות שנפגשות לטובת עבודת הקידום וההופעות. חוץ מזה, הם יהיו די בנפרד רוב הזמן של האיחוד. החזרות יהיו הפעם הראשונה שבהן הם יבלו יחד זמן משמעותי. האווירה תהיה מחושלת, אבל גם על הקצה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה