תקשורת ומדיה

הזמר האהוב תוקף את המעריצים: "זה מוקדש לכל אלה שמתבכיינים"

המוזיקאי הבריטי וסולן אואזיס, ליאם גלאגר, מוכר בזכות הלשון החדה שלו המופנת כלפי כל מי שמעביר עליו ביקורת. הפעם, הזמר האהוב תקף את המעריצים שהתלוננו על מופעי הפתיחה בסיבוב האיחוד של הלהקה ופרסם ציוץ מכוער במיוחד ברשת X
עידו מור | 
הופעה (צילום shutterstock)
סולן להקת הרוק הבריטית אואזיס, ליאם גלאגר (52), היה ידוע מאז ומתמיד בלשון החדה שלו כלפי כל מי שמפנה אליו ביקורת או תגובות שליליות. בחודשיים שעברו מאז שהלהקה המצליחה הכריזה על סיבוב הופעות בשנה הבאה, נרשמו כמה עימותים בין המעריצים למוזיקאי הוותיק. גם הפעם, לאחר שהופנתה אליו ואל אחיו ביקורת, גלאגר לא נשאר חייב והשיב למעריצים.
אחרי שלמעלה ממיליון מעריצים רכשו כרטיסים לסיבוב האיחוד של אואזיס שיתקיים בשנה הבאה בבריטניה, אירלנד, סקוטלנד, צפון אמריקה ואוסטרליה, הלהקה הכריזה השבוע על האומנים שיחממו אותה במהלך סיבוב ההופעות.
 
השבוע נחשף כי מי שיחמם את הופעות הלהקה באי הבריטי יהיה המוזיקאי ריצ'רד אשקרופט, סולן להקת הוורב (The Verve) המיתולוגית. בנוסף, פורסם כי להקת הרוק האמריקאית Cage the Elephant תחמם את אואזיס בסיבוב ההופעות שלה בצפון אמריקה.
אם מסתכלים על התגובות של המעריצים שפורסמו ברשת, אפשר להבין שרובם לא התלהבו מהבחירות של האחים גלאגר. היום (שלישי), ליאם התייחס לסוגיה בציוץ שהעלה בחשבון שלו ב-X (טוויטר לשעבר), שבו כתב: "לכל אלה שמתבכיינים על כך שהעדפנו שמוזיקאים ותיקים שיחממו אותנו במקום לתמוך בלהקות צעירות, תדעו שיש רמות של איכות במשחק הזה, לצערכם 99% מכם רחוקים מהן מאוד".
אשקרופט, התייחס בריאיון שנערך עמו לפרסומים על כך שיחמם את אואזיס במהלך סיבוב ההופעות שלה ברחבי האי הבריטי ואמר: "בתור מעריץ ותיק של הלהקה, שמחתי לשמוע שאואזיס חוזרת לבמה. לדעתי, מה שהפך את השירים של אואזיס ללא פחות מיצירות מופת ולמקורות השפעה על המוזיקה שלי, זה כישרון הכתיבה והנגינה של נואל והשירה הייחודית של ליאם. הם לא פחדו, קפצו למים העמוקים, הגשימו את החלום שלהם והפכו לאגדות. אני לנצח אזכור להם את העזרה שהעניקו לי בתחילת הקריירה. נתראה בקיץ הבא!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה