תרבות ופנאי

טיטי איינאו מודה בכאב: "אם זה היה קורה לי, זה היה מתבצע אחרת"

הדוגמנית טיטי איינאו מתחה ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה בנוגע לפרשת היעלמות היימונט קסנאו. טיטי איינאו: "הבעיה הייתה שב-24 שעות וב-48 שעות הראשונות שהיא נעלמה, המשטרה לא חיפשה בכיוונים הנכונים"

מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום shutterstock ,יוטיוב/ Fox News)
טיטי איינאו, הדוגמנית ומלכת היופי של ישראל לשנת 2013, התייחסה לפרשת היעלמותה הילדה היימונט קסאו. כידוע, קסאו נעלמה ממרכז הקליטה בצפת בפברואר האחרון בשעות הערב ומאותו רגע נעלמו עקבותיה. אותה פרשת מטלטלת גררה ביקורת חריפה על התנהלותה של המשטרה
בריאיון ל"ישראל בידור", סיפרה הדוגמנית הישראלית כי היא הגדירה את תמונתה של היימונט קסאו כתמונת הפרופיל שלה באינסטגרם. "היימונט קסאו היא תמונת הפרופיל שלי. אני עוקבת אחר הסיפור הזה מאוד מקרוב. הבעיה הייתה שב-24 שעות וב-48 שעות הראשונות שהיא נעלמה, המשטרה לא חיפשה בכיוונים הנכונים סלאש זלזלה סלאש לא התמקדה נכון ושם היה הסיכוי הכי גבוה למצוא אותה. היום אני מאמינה שהם עושים את מה שהם צריכים לעשות כי יש לחץ".
בהמשך דבריה, ציינה הדוגמנית טיטי איינאו: "אני מתפללת ומאחלת ששנה הבאה בזוכה שלי, אני אארח אותה. אם זה היה קורה לי או לשכנים שלידי זה אולי החיפוש היה מתבצע אחרת. אני אומרת לך את זה כי אני יודעת. 
 
אני חושבת שיש פה משקל לעובדה שהיא לא מהמרכז, שהיא עולה חדשה, שההורים שלה אתיופים שעלו מאתיופיה והיא כהת עור. עכשיו יכולים להגיד לי הנה היא עוד פעם אומרת גזענות אבל זה שאתם אומרים את זה, זה לא אומר שזה לא קיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה