ויראלי

טיטי איינאו לקראת תקרית דיפלומטית? "היא שונאת ישראל, היא צבועה"

טיטי איינאו מסמנת את המועמד המועדף עליה לנשיאות ארה"ב ותוקפת את קמלה האריס. הסטורי הנוקב מגיע בעקבות הידיעות לפיהן האריס הצדיקה מפגין שהגיע לעצרת שלה והאשים את ישראל ברצח עם. "היא צבועה ולא תומכת אמיתית של הקיום שלנו", תקפה מלכת היופי לשעבר. מתי איינאו דווקא תמכה בנשיא אמריקני עוין לישראל? 

מערכת ice |  1
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
"הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנו זה שהיא תבחר", כך כתבה מלכת היופי לשעבר, טיטי איינאו, בסטורי באינסטגרם שלה, על גבי תמונה של האריס. "היא שונאת ישראל", המשיכה איינאו והאשימה, "וזה בכלל לא משנה שהיא נשואה ליהודי... היא צבועה ולא תומכת אמיתית של הקיום שלנו והזכות להגן על עצמנו".
איינאו הוסיפה מסר לגבי שורשיה של האריס וכתבה: "זו אישה שמתכחשת להיותה שחורה/הודית. כל מי שיש לו זכות הצבעה בארצות הברית תנצלו את זה ותצביעו לטראמפ. רק טראמפ נאמן לישראל והוא ידיד אמיתי של המדינה", עודדה איינאו את 111 אלף עוקביה.
כזכור, איינאו נפגשה בעבר עם נשיא אמריקאי דמוקרט שהואשם בעצמו בשנאת ישראל אבל נהגה בו ביתר סלחנות. הדבר קרה במהלך ביקורו של ברק אובמה בישראל בשנת 2013, אז התארחה מלכת היופי לשעבר במשכן הנשיא דאז, שמעון פרס, והוצגה בפני אובמה כ"מלכת שבא המודרנית".

מתוך חשבון האינסטגרם של טיטי איינאו titiayenew@
הנשיא האמריקני החמיא לאיינאו ואמר: "את מאוד יפה", ואיינאו שנשבתה בקסמו של הנשיא השחור סיפרה שהוא "חתיך עולמי ושרמנטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אתם מנסים להגיד בזה ...
    ליאור 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיא אמרה על אובמה שהוא חתיך ושרמנטי ?! וגם אם במקרה היא תמכה בו אז, לא אומר שהיא לא התפקיה עכשיו ומבינה מי אוהב ומי אוייב. גם כן אתר אתם
    סגור