ויראלי

מירי רגב חוטפת ממלכת היופי הישראלית: "נמאס כבר, תעזבי אותנו"

מלכת היופי של ישראל לשעבר, הדוגמנית טיטי איינאו, זעמה על מירי רגב בעקבות ההחלטה לעשות יום אבל לאומי וטקס נוסף בסוף החודש: "את באמת לא מבינה מה קורה במדינה שלך? מה האטימות הזו? יושבת לך שם במגדל השן ומחליטה החלטות הזויות"
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ההחלטה של ממשלת בישראל לעשות יום אבל לאומי בסוף החודש הקרוב לזכר נרצחי ה-7 באוקטובר, אותו הפקידה בידיה של מירי רגב, ממשיכה לעורר סערה גדולה ולגרור ביקורות רבות.
מי שהצטרפה לכך היא הדוגמנית הישראלית ומלכת היופי לשעבר, טיטי איינאו, שהעלתה היום (שני) סטורי עצבני במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תקפה את שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, הממונה על הטקסים בישראל: "למה צריך עוד טקס!! איפה ההיגיון באמת", תהתה תחילה איינאו.
מלכת היופי של ישראל לשעבר המשיכה: "את באמת לא מבינה מה קורה במדינה שלך? מה האטימות הזו? יושבת לך שם במגדל השן ומחליטה החלטות הזויות. תתני את הכסף הזה לשיקום ותעזבי אותנו! את והטקסים שלך! באמת נמאס כבר! דיי".
כזכור, רק לאחרונה העלתה איינאו סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה: "חייבת לשתף אתכם בתחושה שאני מרגישה בתקופה האחרונה. אני מניחה שזה גם בגלל המצב. אני מפחדת ללכת למקומות ציבוריים. אני מפחדת ללכת למקומות הומי אדם".
עוד הוסיפה וכתבה: "כל אוטו שעובר לידי, כל בנאדם שעובר לידי, אני בוחנת אותו 20 אלף פעם. נפגע לי הביטחון האישי. אני לא מרגישה בטוחה להסתובב במקומות הציבוריים... אני חוששת. התחושה היא שאין לי ביטחון במקום שלי, במדינה שלי, פשוט מטריד... אני לא מרגישה מספיק בטוחה בשביל ללכת לקניון. זה פשוט מטורף
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלובה
    יוסי 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיטי סתמי מי את בכלל???
    סגור