תרבות ופנאי

מאור אדרי לקראת להיטי ענק: "ברמה שלא ניתן לתאר"

היוצר וכותב השירים, ראובן כרמל, חוזר לכתוב לאחר 5 שנים של הפסקה. מי שחיבר כמה מלהיטיו הגדולים של מאור אדרי, אומר כי בקרוב יצאו להיטים "ברמה שלא ניתן לתאר", כאשר הראשון מבין להיטי הענק יהיה עבור מאור אדרי
מערכת ice | 
מאור אדרי (צילום משה נחומוביץ)
היוצר וכותב השירים, ראובן כרמל, שחיבר כמה להיטים בעבר למאור אדרי, וחזר ללב המיינסטרים עם הלהיט "זוכרת" שחידש איתי לוי, בקאמבק מחודש, ומבטיח לעוקביו כמה להיטים "ברמה שלא ניתן לתאר".
כרמל שיתף בעמוד הפייסבוק שלו: "סתם בא לי לספר, שאחרי שלא כתבתי כמעט 5 שנים
מאז שאמא שלי עטרת ראשי הלכה לעולמה, בקרוב יצאו להיטים, ברמה שלא ניתן לתאר". לדבריו, הלהיט הראשון יהיה עבור הזמר מאור אדרי "האלוף", כלשונו של כרמל, שכתב עליו: "שמאז ועד היום כתבתי לו את הלהיטים הגדולים ביותר שלו".
היוצר חזר לאחר תקופה ארוכה למרכז העניינים, כאשר איתי לוי חידש את השיר שלו "זוכרת" בשנת 2020. כרמל שיתף את הביצוע של לוי והוסיף: "ועד לרגע שזה יבוא, תהנו ממגה להיט. כזה שיצא כמו חץ, ישר מתוך הלב שלי לכל אוזן בישראל. בשם השם נעשה ונצליח".
במהלך הקריירה העשירה שלו, ראובן כרמל בן ה-50, כתב מאות שירים לזמרים רבים, וזכור בעיקר מהלהיטים שחיבר למאוד אדרי. את הלהיט "זוכרת" הוא כתב לזמר מתן גלילוב, ואותו, כאמור, חידש איתי לוי בשנת 2020. לאחר הביצוע של לוי, התראיין כרמל במיינט באר שבע ואמר: "השיר שהוא חידש החזיר אותי לעניינים, פתאום כולם מהתעשייה יצרו איתי קשר".
נזכיר שבמרץ השנה, הוציא אדרי מיני-אלבום חדש בשם "איפה נעלמת". הזמר עצמו היה שותף ליצירת חמישה מתוך ששת השירים שבאלבום, לצד יוצרים רבים כמו סתיו בגר. על השם של האלבום, אמר אדרי כי "לא מעט פעמים נתקלתי ברחוב ובמקומות שבהם הופעתי בשאלה 'מאור, איפה נעלמת? ומשם נוצר שיר הנושא של האלבום החדש. אז איפה נעלמתי? התקופה האחרונה השילה ממני את כל המחסומים, וזה הזמן לשתף במה שעבר עלי בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה