תרבות ופנאי

מלכת היופי לשעבר בווידוי מפתיע: "אני נראית כמו אישה משוגעת"

"מעניין כמה פעמים ביום אני נראית כמו אישה משוגעת", כתבה הדוגמנית ומלכת שביט ויזל לעוקביה באינסטגרם | צפו 

מערכת ice | 
שביט ויזל (צילום shavitwiesel@)
שביט ויזל, הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר לשנת 2010, מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה האישיים. כזכור, בחודש ספטמבר האחרון חשפה שביט ויזל את שמו של בנה הפעוט שלושה חודשים לאחר שנולד. כעת, מרבה הדוגמנית המפורסמת לשתף עם עוקביה באינסטגרם רגעים מרגשים ומשעשעים מחיי האימהות. 
ויזל העלתה לאחרונה סרטון משעשע לרשת החברתית בו היא מסבירה לבתה כיצד יש לצחצח את השיניים. לצד הסרטון, כתבה שביט ויזל לעוקביה: "מעניין כמה פעמים ביום אני נראית כמו אישה משוגעת אם מסתכלים מהצד הזה כשאני מסבירה למיכאלה דברים. ככה נראה צחצוח שיניים אם לא הבנתם".
 
כאמור, שלושה חודשים לאחר שנולד בנה הפעוט, חשפה הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר את שמו של העולל. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה שביט ויזל: "אני לא מאמינה שאנחנו אחרי כמעט 3 חודשים עברו מאז אותו יום של בדיקה שגרתית ששלחה אותי ישר ללידת חירום ופגייה. 
כשנולדת הברית היה נראה לי כל כך רחוק אמרו לנו לחכות שתגיע לפחות ל3 קילו וזה היה נראה לי עוד מלא זמן והנה אנחנו כאן ואנחנו אחרי ופתאום כל הזמן שהיה התפוגג לו כאילו נולדת לפני 8 ימים וכאילו שאתה כאן איתנו חיים שלמים. תינוקי שלי, דוד, הגיבור החזק, המלך שלי.  איזה אושר שאתה כאן איתנו. תודה לאלוהים על כל רגע במסע הזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה