ויראלי

בשעה טובה: שביט ויזל חושפת כי היא ובעלה מצפים לילד שני

מלכת היופי בדימוס, שביט ויזל, חשפה היום כי היא ובעלה אוהד בן נון מצפים לילד, אח או אחות לבתם הבכורה מיכאלה (2). בפברואר האחרון הם עזבו לקפריסין, בעקבות הזדמנות עסקית של בן נון
רוני שיינר | 
שביט ויזל (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית ומלכת היופי לשנת 2010 שביט ויזל חשפה היום כי היא ובעלה, היזם והמוזיקאי אוהד בן נון מצפים לילד, אח או אחות לבתם מיכאלה בת השנתיים. 
בפברואר האחרון ויזל ובעלה עברו להתגורר בקפריסין יחד עם בתם הבכורה. ההחלטה לעזוב את הארץ הגיעה בעקבות הזדמנות עסקית של בן נון. מאז המעבר, ויזל חיה על קו ישראל- קפריסין ומגיעה לארץ כדי להמשיך בקריירת הדוגמנות שלה. 
בחודש מרץ, שיתפה ויזל בדאגה לחטופים: "תכף פורים, אחד החגים האהובים עליי, ואני מתקשה לחשוב איך אפשר לחגוג כשיש יותר מ-100 אנשים שבוים בעזה בסיוט מתמשך. כבר כמה ימים שמתהפכת לי הבטן ואני חושבת כל היום על מה הם מרגישים, מה הם חושבים, מה אומרים להם כדי להוציא אותם מדעתם. ששכחנו אותם? שלא אכפת לנו? ששוב הפקירו אותם? זה תכף חצי שנה! חצי שנה שהם אצל האויב עוברים התעללויות קשות".
ויזל הוסיפה: "הלוואי ויש להם איזשהו שביב של מידע והם כן שומעים שנלחמים עליהם שלא יאבדו תקווה. הם חסרים פה למשפחות שלהם, שסובלות יחד איתם יום יום. אסור לנו להתרגל למצב. הם שם והם חייבים לחזור כמה שיותר מהר. כל יום הוא נצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה