תרבות ופנאי

3 חודשים לאחר שנולד: הדוגמנית המפורסמת חושפת את שם בנה

שלושה חודשים לאחר שנולד, בפוסט מרגש באינסטגרם, שביט ויזל חושפת את שמו של בנה התינוק: דוד. שביט ויזל: "תינוקי שלי, דוד. הגיבור החזק, המלך שלי. איזה אושר שאתה כאן איתנו. תודה לאלוהים על כל רגע במסע הזה"

מערכת ice | 
שביט ויזל (צילום shavitwiesel@)
לאחר שהודיעה בשבוע שעבר כי לבנה השני אין עדיין שם, הדוגמנית שביט ויזל פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, בה היא יוצאת בגילוי מרעיש בנושא. "אני לא מאמינה שאנחנו אחרי כמעט 3 חודשים עברו מאז אותו יום של בדיקה שגרתית ששלחה אותי ישר ללידת חירום ופגייה", כתבה הדוגמנית בתחילת הפוסט. 
שביט ויזל המשיכה לרגש את העוקבים שלה ברשת החברתית כאשר סיפרה על הרגע בו הגיח בנה השני לאוויר העולם. "כשנולדת הברית היה נראה לי כל כך רחוק אמרו לנו לחכות שתגיע לפחות ל-3 קילו וזה היה נראה לי עוד מלא זמן והנה אנחנו כאן ואנחנו אחרי ופתאום כל הזמן שהיה התפוגג לו כאילו נולדת לפני 8 ימים וכאילו שאתה כאן איתנו חיים שלמים".


(צילום: shavitwiesel@ - מתוך חשבון האינסטגרם של שביט ויזל)
בתום הפוסט, חשפה הדוגמנית המצליחה את שמו של בנה: תינוקי שלי, דוד. הגיבור החזק, המלך שלי. איזה אושר שאתה כאן איתנו. תודה לאלוהים על כל רגע במסע הזה".
כזכור, בשבוע שעבר סיפרה הדוגמנית שביט ויזל מדוע לתינוקה בן החודשיים לא נקבע שם באופן רשמי.
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה ויזל: "מלא שאלות איך קוראים לו. אמנם הוא בן חודשיים אבל נולד לפני הזמן, אז אי אפשר היה לעשות לו ברית. בעזרת השם, ממש בקרוב. בינתיים הוא תינוקי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה