תרבות ופנאי

אחרי נועה קירל - אגם בוחבוט מטילה פצצה: "זה הדבר הכי חשוב"

בעקבות המתיחות הביטחונית, אגם בוחבוט הודיעה למעריציה כי הופעתה באמפי שוני מבוטלת. על אף שפיקוד העורף לא הטיל הגבלות על המופע, בוחבוט החליטה אחרת. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה בוחבוט: "אני מבואסת כי הכנו לכם הופעה מדהימה ומרגשת"

מערכת ice | 
אגם בוחבוט, נועה קירל (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט, נועה קירל)
המצב הביטחוני המורכב הוביל לא מעט אמנים בישראל לבטל את הופעותיהם ברחבי הארץ. לאחר שנועה קירל הודיעה למעריציה כי בעקבות הנחיות פיקוד והמתיחות הגוברת, היא נאלצת לוותר על החלום להופיע בפארק הירקון, הגיע תורה של הזמרת הצעירה אגם בוחבוט
בעקבות האזעקות שהיו באזור גבעת עדה, המקום בו בוחבוט הייתה אמורה להופיע בו בשבוע הבא, החליטו הזמרת האהובה ואנשיה לבטל את המופע. חשוב לציין, על אף שפיקוד העורף לא הטיל הגבלות על אזור גבעת עדה, החליטה בוחבוט לבטל את המופע באמפי שוני.
בסטורי שפרסמה מוקדם יותר היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה בובחוט: "בהחלטה משותפת עם זאפה, לצערי אני נאלצת לבטל את המופע שלי באמפי שוני שהיה מתוכנן לשבוע הבא, עקב המצב הביטחוני המתוח והאזעקות שהיו הבוקר באזור המופע.

(צילום: agam__buhbut@)
"אני מבואסת כי הכנו לכם הופעה מדהימה ומרגשת שאנחנו כרגע בשיא העבודה עליה, אבל שוני זה מקום פתוח שאין בקרבתו מרחב מוגן ואני לא רוצה לקחת סיכון אפילו הכי קטן שיקרה משהו, הביטחון שלכם זה הדבר הכי חשוב.
נעדכן בהמשך על מועד חדש בעזרת השם אני אוהבת אתכם מאוד ומחכה בקוצר רוח לראות אתכם כבר. מתפללת לימים שקטים וטובים יותר", כך כתבה בוחבוט למעריציה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה