תרבות ופנאי

אגם בוחבוט הכריעה: באיזה טקס תשתתף ל-7 באוקטובר?

הזמרת הצעירה, אגם בוחבוט, טרם הוציאה הודעה כי תשתתף בטקס הממלכתי לזכר ה-7 באוקטובר, אך בינתיים הצטרפה לרשימת האמנים שהודיעו כי ישתתפו בטקס בפארק הירקון האלטרנטיבי. זו רשימת האמנים שנחשפת לראשונה
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט)
רשימת האמנים שישתתפו בטקס המשפחות, שיתקיים לפני הטקס הממלכתי של מירי רגב ובבימויו של רן צחור, נחשפה היום (רביעי) ולצד שמות שכבר היו ידועים, התווספו גם כאלה שטרם נודע אם גם ישתתפו גם בטקס הממלכתי או רק בטקס שבפארק הירקון.
משפחות 7.10 מפרסמות היום את רשימות האמנים שישתתפו בטקס האלטרנטיבי בפארק הירקון. לו"ז הטקס: פתיחת שערים: 17:00, תחילת הטקס: 19:00, דקת דומייה, קדיש ויזכור: 19:10.
על פי הודעת המארגנים: "הטקס ישלב בין זיכרון, כאב, גבורה, תקווה ותקומה. ברוח האחדות של הטקס, על הבמה יעלו קהילות, משפחות ואמנים בחיבורים מרגשים".
את הטקס ינחו, כזכור, רותם סלע וחנוך דאום, וישתתפו בו  האמנים הבאים: אביב גפן, אגם בוחבוט, אדר גולד, אמיר דדון, בועז שרעבי, גלי עטרי, היהודים, ואלרי חמאתי, זהבה בן, יהודה פוליקר, ישי לוי, כנסיית השכל, מירי מסיקה, מרגלית צנעני, עברי לידר, עדן חסון שהודיע שיופיע ככל הנראה בשני הטקסים, קורין אלאל, קרן פלס, ריטה, רן דנקר, שולי רנד, שלום חנוך, שלמה ארצי.
במאי הטקס הממלכתי, רן צחור, אמר בריאיון בלעדי ב-ice על הטקס האלטרנטיבי: "ברור שיש פה מחאה וזעקה אבל היא לא נגד הטקס, היא נגד הממשלה. אז עכשיו זה מתפוצץ. הרי זה לא משנה מה נשים בקלפי, כרגע אי אפשר להחליף את הממשלה אז אני יכול לשבת בבית ולא לעשות כלום, ואני גם יכול להביא את האמת האומנותית שלי לדבר הזה וזה מה שאני אעשה עם הטקס. שוב, זה לא מתפקידי להגן על אמירות, אני לא שם. יש דוברים ויועצים. אני רק במאי של אירועים לאומיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה