תרבות ופנאי

דנה פרידר יודעת? יהודה לוי במסר מפתיע לזוכות "המירוץ למיליון"

לי לוי, זוכת "המירוץ למיליון", העלתה סטורי מרגש לחשבון האינסטגרם שלה ובו פנתה ליהודה לוי. מגיש "המירוץ למיליון" הבחין במילים החמות שכתבה לו אברהמי ומיהר להגיב: "אוהב אתכן"

מערכת ice | 
יהודה לוי המירוץ למיליון (צילום קשת 12)

בעקבות זכייתן של האחיות אן ולי אברהמי בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", פרסם יהודה לוי סטורי מרגש בחשבון האינסטגרם שלו. אמש (חמישי) הקדישה לי אברהמי, זוכת "המירוץ למיליון" סטורי למגיש תוכנית הריאליטי, יהודה לוי.

"וואו אני יכולה לכתוב פה מגילה אבל בן אדם כמו יהודה לוי יש רק אחד. תודה לך שתמיד היית שם וחיכית לנו". עוד כתבה אברהמי למגיש תוכנית "המירוץ למיליון": "תודה לך שנתת לנו זמן להתבשם ולשים אודם. תודה לך ששמעת את כל החפירות שלנו בשטיח. תודה לך שפשוט היית אתה. אוהבת אותך ברמות. מנחה כמוך זה אחד לאחד. זכינו במיליון וגם בך". 

(צילום: yuda29@)
בעקבות דבריה החמים של לי אבהרמי, פרסם יהודה לוי סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו כתב לזוכות "המירוץ למיליון" כי על אף התדמית המפונקת של שתיהן, הן לימדו את הצופים שיעור חשוב כי אין דבר העומד בפני הרצון. 
"אם לא הבנתן את זה עד עכשיו, אני בטוח שאחרי המסע המחזק שעברתן זה כבר יותר ברור לכן. מי שאי פעם צקצק ביכולות שלכם בגלל דעה קדומה כזו אחרת לימדתן אותו ואת כולם שיעור גדול מאוד. 
 

שיעור על מצוינות ונחישות שלא תלויה בדבר. מזל טוב ובהצלחה בהמשך מירוץ חייכן המרתק שמחכה לכן. מה שהיה נראה לעיתים בלתי אפשרי הפכתן לאחושילינג יאמן. אוהב אתכן דובי ודובי, למה? כי אתן תותחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה