טלוויזיה

הזוכות במירוץ למיליון חושפות מה יעשו במיליון שקל: "מקום מאוד עני"

אן אברהמי סיפרה לאחר הזכייה: "ההורים שלנו באו ממקום מאוד עני, הם לא מאמינים בלחלק אלא בלהשיג בעצמנו. מה שיביאו הימים - לכי תדעי, בן אדם היום קם ונופל, איך נחלק את הכסף בינינו? נתחלק חצי חצי, ונתרום מעשר כמובן. לקנות דירה, נמנף את הכסף", ומה היה לאחותה לי לומר?
מערכת ice |  3
אן ולי - המירוץ למיליון (צילום מסך קשת 12)
כבר מתחילות לתכנן. לי ואן אברהמי, זוג האחיות שניצחו את העונה של 'המירוץ למיליון' בקשת 12 שלשלו לכיסן פרס של מיליון שקל. אמש (שלישי) השתיים סיימו במקום הראשון בתכנית הריאליטי וגם זכו בפרס הגדול, אבל מה הן מתכוונות לעשות בסכום?.
בראיון למאקו אחרי הזכייה הן הודו: "שאלנו איך אנחנו מקבלות את הכסף, בא לי את זה בצ'ק גדול, איך נחלק את הכסף בינינו? נתחלק חצי חצי, ונתרום מעשר כמובן. לקנות דירה, נמנף את הכסף".

אן הבטיחה בין היתר: "קודם כל נתרום מעשר. לא חסר היום למי לתת ומי שצריך את זה כמו חיילים או ארגונים. מעשר זה קודם כל ברכה בשביל הכסף שלנו וגם בשביל מי שיקבל אותו, בעזרת השם. אחרי זה נתחלק חצי-חצי כמובן ונשקיע כדי לעשות עוד כסף. קשה בישראל, זה צריך להיות מיליון דולר".
לסיום הודתה אן: "החוויה עצמה היא הרבה יותר ממיליון שקלים, אי אפשר לתאר אם אתה לא חווה אותה. מוכנה לצאת עוד פעם אם מציעים לי". אחותה לי המשיכה: "חוויה מטורפת, זה הטיול הגדול שלנו. עכשיו אני חוזרת לשם, בכיתי כשחזרנו. הייתי עושה את זה מיליון פעם, אין חוויה כזאת.
אן המשיכה: "ההורים שלנו באו ממקום מאוד עני, הם לא מאמינים בלחלק אלא בלהשיג בעצמנו. מה שיביאו הימים - לכי תדעי, בן אדם היום קם ונופל. אני לא יודעת איפה נהיה עוד עשרים שנה. אין לנו את כרטיס האשראי של אבא, לצערי". לי אמרה בבדיחה: "הוא פרסי, לא ראיתי את האשראי שלו בחיים. ההורים שלנו חינכו אותנו לעבוד מאוד קשה וששום דבר לא מגיע ברגל. כסף לא גדל על העצים"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כול הכבוד בנות
    צופה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תמכתן אחת בשניה כאחיות לביאות מגיע לכן לזכות כי עשיתם עונה יפה בכוחות עצמכן
    סגור
  • 2.
    כסף הולך לכסף (ל"ת)
    סבתא אמרה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לנשים הענקיות
    המאושרת 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחיות אמיצות, הכי מגיע לכן. ראינו את העוצמות שלכן התגברתן על הפחדים הגדולים הלא אנושיים וניצחתן. שאפו לכן
    סגור