תרבות ופנאי

נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם נחשפים: היכן נצפו צמד הכוכבים?

בית האופנה בוס הזמין את הדוגמנית נטע אלחמיסטר לתצוגת האופנה המפוארת במילאנו, שם נפגשה עם הפרזנטור הרשמי של המותג,  דיוויד בקהאם. בלבוש מחויט וטרנדי במיוחד, אלחמיסטר חשפה את הבטן ההריונית לעיני כל הנוכחים

מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום עידו איזק)
בית האופנה "בוס" הזמין את הדוגמנית המפורסמת נטע אלחמיסטר לתצוגת קיץ 2025 במילאנו, שם נפגשה עם הפרזנטור הרשמי של המותג,  כדורגלן העבר האנגלי דיוויד בקהאם. אלחמיסטר התאימה את סגנון הלבוש שלה לתצוגת האופנה המפוארת של המותג עם בלייזר מחויט וחצאית תואמת. את הבטן ההריונית חשפה הדוגמנית לראווה באמצעות טופ שחור. 


(צילום:  neta_alchimister@)
כזכור, במהלך השבוע הכריזו הדוגמנית נטע אלחמיסטר ובן זוגה רמי גרשון על ההיריון השני ברשתות החברתיות. אלחמיסטר העלתה תמונה משפחתית מרגשת לחשבון האינסטגרם שלה עם בעלה ובנה הבכור, וכתבה: "I love the love our love creates".
בעקבות אותה הודעה מרגשת, מיהרו החברים מהתעשייה לברך את גרשון ואלחמיסטר. בין המפורסמים שדאגו לפרגן לזוג המאושר, ניתן היה להבחין בטליה עובדיה, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", שכתבה: "איזה כיף, בשעה טובה".
דניאל גרינברג, בת זוגו לשעבר של הזמר אייל גולן, מיהרה אף היא לברך את אלחמיסטר וגרשון וכתבה: "בשעה טובה אהובתי. איזה אושר, צמודים זה החיים. בידיים מלאות ובריאות אמן". הידוענית מירן בוזגלו התרגשה מהבשורה המשמחת של בני הזוג וכתבה להם: "איזה מרגש, בשעה טובה אוהבת אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה