תרבות ופנאי

הפסיכולוג המוכר מנתח את נתניהו: "הוא נושא את ההשפלה של אביו"

הפסיכולוג הקליני דני פרידלנדר התארח בפודקאסט "אש" בהגשת דורין אטיאס ויונתן גל וחשף פרט מפתיע על רה"מ בנימין נתניהו. דני פרידלנדר: "הוא נושא את ההשפלה של אביו ואת זה שהוא לא מצליח להיות יוני נתניהו"

מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
הפסיכולוג הקליני דני פרידלנדר, אשר נכלל בצוות הפסיכולוגים של תוכנית הטלוויזיה "חתונה ממבט ראשון", התארח בפודקאסט "אש" בהגשת דורין אטיאס ויונתן גל. במהלך השיח עם אטיאס וגל, דני פרידלנדר אמר כי כל חייו התמודד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הקושי שבלהיות אחיו של יוני נתניהו ז"ל.  
"יש לי הרבה אמפטיה לסיפור שלו (בנימין נתניהו). אתם יודעים שכל הסיפור שלו בסופו של דבר זה שהוא האח של הבן הגיבור. הוא כל כך רוצה להיות גיבור והוא כל כך לא מצליח", כך ציין דני פרידלנדר לאטיאס וגל. "לא רק שהוא לא מצליח להביא חטופים מאנטבה, כולם הולכים לעזה. יש לו סיפור של נחיתות, בסוף זה הכל סיפורי אחים. זה קין והבל, זה עשיו ויעקב וזה ביבי ויוני".
בהמשך דבריו, אמר הפסיכולוג המוכר: "אתם יודעים מה זה להיות בנעליו של יוני? אם אתם רוצים להיות עוד קצת אחורה, אבא של ביבי ויוני, דחו אותו, האקדמיה לא הצליחה לקבל אותו בשום אופן.
 
הוא נושא את ההשפלה של אבא שלו ואת זה שהוא לא מצליח להיות יוני נתניהו. בכל עיר בישראל יש רחוב יוני נתניהו, לא נראה לי שיהיה רחוב אחד בארץ שיקראו לו בנימין נתניהו וגם לא שרה נתניהו. וללכת עם התסביך הזה, זה מסביר את חצי ממה שקורה פה".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוד יהיו המון רחובות על שמו
    יוסי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש הממשלה, לא צריך את האבחון שלך,אבל ברור וגם ללא אבחנה מקצועית לאיזה מחנה משתייך הפסיכולוג הלא נכבד
    סגור
  • 3.
    הניתוח נשמע לא הגיוני, לא סביר ואולי אף נגוע בדעה פוליט (ל"ת)
    רונן 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הבחנה טפשית
    אנה 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי שיעור ״ ההצלחה ״ בחתונה ממבט ראשון ... כך בדיוק ההבחנה המטופשת . אילו לא קמו עליו כל הקפלניסטים המדינה הייתה אחרת .. ברגע שהם החריבו והא מנסההלשקם הם מחריבים והוא משקם .. ומאשימים אותו .. יאללה לכו ...
    סגור
  • 1.
    נתניהו
    משה 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חמורי לא פסיכולוג.איך אתה מדבר שטויות.
    סגור