תרבות ופנאי

דורין אטיאס נגד תוכנית הריאליטי החדשה: "איכס, זה קצת פורנו"

דורין אטיאס מתחה ביקורת חריפה על הרווקים והרווקות המשתתפים בתוכנית הריאליטי החדשה "לאב איילנד". דורין אטיאס: "זה למכור את הנשמה שלך לשטן" | צפו

מערכת ice |  7
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
דורין אטיאס, מבקרת האופנה ומגישת הפודקאסט "אש", מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בדעותיה מעוררות המחלוקת. אטיאס, אשר צפתה בתוכנית הריאליטי "לאב איינלד" בהנחיית הדוגמנית עדן פינס, מיהרה לתקוף את הרווקים הצעירים על שהסכימו להיחשף בצורה כה פרובוקטיבית לעיני המצלמות. 
"לאב איילנד, בנות מורמות שדיים, בבגדי ים קטנים מאוד ואז כל מיני בוטים שהם גברים... איכס. זה מזכיר לי קופסת שימורים של טונה. אני מבינה שהלאב איילנד הזה, שמעכשיו אני אקרא לו פאק איילנד, לא הולכים למצוא שם אהבה אלא הולכים למצוא **. 
אז אני אומרת לעצמי, ככה לא נראית אהבה. אהבה, אם היא הייתה יודעת שככה קוראים לסדרה הזו, היא הייתה נעלבת. כי באהבה יש גם בה מה שבקנקן וגם מה שיש בתוכו, אבל זה לא סביב הזיון והציצי והתחת, והבגד ים. בואנה, זה כאילו... זה קצת פורנו", כך אמרה דורין אטיאס בפודקאסט "אש". 
 
אני מחלקת את הסצנה הזו לשני חלקים. האחת, הילדות שנמצאות שם שחושבות שההסכמה שלהן להיות כאלה בובות בחלון ראווה עם ה** בחוץ, יכולה להביא אותן למצב שבו הן יחזו על חוזה טאלנט שמן בקשת ואחר כך יעשו לפוקס, לתמנון ולרנואר".
לדבריה של מבקרת האופנה, תוכנית הריאליטי החדשה עשויה להשפיע משמעותית על צורת החשיבה וההתנהגות של הצעירות הנחשפות לתכנים המוצגים בה. "הילדות שיושבות בבית ואומרות: 'ככה משיגים אהבה?' אז מה אני אעשה עכשיו, נשים חוטיני, נרים את השד, נכסה רק את הפטמה ואז יאהבו אותי כי הנה זה לאב איילנד, פה מוצאים אהבה. זה למכור את הנשמה שלך לשטן". 
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מרמרה
    יאמי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחי כדור.. כאילו את יותר טובה
    סגור
  • 5.
    ??
    מימי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא סידרה. זה בית בושת מגעיל ברמות רק לחשוב שזה הבת שלי בניהם
    סגור
  • 4.
    ??
    מימי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא סידרה. זה בית בושת מגעיל ברמות רק לחשוב שזה הבת שלי בניהם
    סגור
  • 3.
    דורין צודקת!
    שרית 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני לא תמיד מתחברת לדעות של דורין, אבל במקרה הזה היא ממש צודקת! אם נשים או נערות חושבות שמוצאים אהבה רק על ידי החפצת הגוף שלהן, הם טועות ובגדול! אהבה אמיתית ניתן בהחלט למצוא גם בתוך השקט והמסתורין שלך, בצניעות ובצינעה, תוך כבוד שלך לגוף שלך ולערכים שאת מביאה איתך! זה אפשרי, וכל אישה ראויה לכך!
    סגור
  • 2.
    צודקת בכל מילה. עצוב. (ל"ת)
    שפיות 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    צודקת. מת על הפה שלה (ל"ת)
    גיא 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • דורין
    דינה 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז אתה אוהב ג'ורה!
    סגור