ויראלי

דורין אטיאס נגד הפרסומת בכיכובו של לי בירן: "זה מביך"

דורין אטיאס בביקורת נגד פרסומת חדשה לתחתונים בכיכובו של לי בירן: "אני רואה את זה ומתכווץ לי הגוף. הכל שם כל כך מביך. תפסיקו כל דבר לעשות אותו ביסלי גריל או ופל שוקולד. זה לא בסלי ולא ופל, זה ביצות מזיעות בקיץ"
רוני שיינר |  1
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
הזמר, השחקן והאב הטרי לי בירן מוביל  פרסומת לתחתונים מאווררים של חברת דלתא, בטכנולוגיה חדשנית. את הפרסומת מלווים צלילי השיר המוכר של ערוץ הילדים "זה סימן בשבילי", במקור להיט נוסטלגי נגד אלימות.
במסגרת הפודקאסט בהגשתה תחת שידורי "בית הפודיום", ביקרה דורין אטיאס את הפרסומת: "איכס, אתה ראית את הגועל נפש של הפרסומת הזאת שלי בירן עושה לתחתונים עם ביצות? איזה Turn off. ואז הוא עושה ריקוד שרנן בגיל 10 לא עושה כבר". 
לאחר שהסבירה בקצרה מה מוצג בפרסומת, המשיכה אטיאס ושיתפה: "אני רואה את זה, מתכווץ לי הגוף. הכל שם כל כך מביך. זה כמו הפרסומות המביכות של 'הפטרייה שלך חזרה'. בואו דוך, דברו נקי, תפסיקו כל דבר לעשות אותו בסלי גריל או ופל שוקולד. זה לא בסלי ולא ופל, זה ביצות מזיעות בקיץ".
הפרסומת, שצולמה בחודש אפריל, עוררה שיח סוער ברשתות החברתיות, בעקבות טענה של הגולשים כי לי בירן, המפרסם כאמור תחתונים, אינו נדרש ללבוש אותם ורק מחזיק אותם תלויים על קולב. זאת לעומת אשתו, אליענה תדהר, שבקמפיין דומה הייתה כפי הנראה נדרשת להציג את המוצר על גופה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת, פרסומת דוחה והרסו שיר כזה תמים ונוסטלגי (ל"ת)
    אחת 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור