שיווק ופרסום

לאחר לידת בנו הראשון: לי בירן בקמפיין חדש לדלתא - הצצה ראשונה

השחקן והזמר לי בירן הצטלם לקמפיין חדש של רשת דלתא. בקמפיין החדש, לי בירן יספר על התחתונים החדשים של דלתא אשר עוצבו בטכנולוגיה חדשנית עם כיס קדמי עוטף להפרדה מבד המנדף במהירות את הזיעה ומותאם לאימוני ספורט

מערכת ice | 
לי בירן (צילום רפי דלויה)
לאחר שהפך לאבא בחודש שעבר והכריז על דרך חדשה בחייו לצד אשתו אליאנה תדהר, היום (חמישי) נודע כי הזמר והשחקן המצליח לי בירן הצטלם לקמפיין החדש של דלתא. בירן, אשר מוביל את קולקציית הגברים של דלתא, יספר בפרסומת החדשה של חברת הביגוד המוכרת על התחתונים החדשים אשר עוצבו בטכנולוגיה חדשנית עם כיס קדמי עוטף להפרדה מבד המנדף במהירות את הזיעה, ומותאם לאימוני ספורט.
על תקופת ההיריון המרגשת, סיפר לי בירן בצילומי הקמפיין כי הוא נרתם לכל אתגר שעמו נאלצה אליאנה להתמודד. על רקע השינוי המשמח שהחל בחייהם של לי בירן ואליאנה תדהר, סיפר הדוגמן והזמר הצעיר כי הוא מוותר על כמה שעות שינה טובות למען אשתו האהובה ובכך מסייע בטיפול התינוק. על הטייטל המרגש והחדש שקטף לאחרונה הזמר, אמר לי בירן:  ״אני מרגיש ילד שיש לו ילד״.

כידוע, אליאנה תדהר משמשת אף היא כפרזנטורית של חברת דלתא ולאחר שהכריזה על היריון ראשון, החלה בחודש דצמבר האחרון על קמפיין מיוחד לרשת הביגוד. באותו קמפיין מיוחד, אליאנה דגמנה מספר פריטי לבוש מיוחדים אשר מותאמים להריוניות ולעונת החורף הקרירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה