תרבות ופנאי

יעל פוליאקוב במתקפה חריפה: "יא עלובה, את בישראל" | צפו

בריאיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", התייחסה יעל פוליאקוב לאימהות שבוחרות לשמור על פרטיות ילדיהן ברשתות החברתיות. יעל פוליאקוב: "אני שומעת את כל האלה שאומרות: 'אני לא חושפת אותם. בואי, איפה את? מה אני באמריקה?"

מערכת ice |  7
יעל פוליאקוב (צילום מסך כאן 11)
השחקנית והקומיקאית יעל פוליאקוב, אשר מככבת בימים אלו בתוכנית הדוקו "מחוברים", של HOT, התייחסה בריאיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס",  לאימהות שבוחרות לא לחשוף את ילדיהן ברשתות החברתיות.
"אני לא חושפת את הילדים. מה את אומרת? אה באמת? בואי, יא עלובה את בישראל. אני שומעת את כל האלה שאומרות: 'אני לא חושפת אותם. בואי, איפה את? מה אני באמריקה? בסדר, אז יראו אותם בחיפה ובזה... וואו מה זה חשיפה", כך עקצה יעל פוליאוקוב את אותן אימהות שבוחרות לשמור על פרטיות ילדיהן ברשתות החברתיות. 
הקומיקאית המוכשרת, אשר ידועה כבתו של השחקן המפורסם ישראל פוליאקוב ז"ל, אחד מחברי שלישיית "הגשש החיוור", מרבה להביע את עמדותיה הפוליטיות בפומבי. רגע לפני עליית העונה החדשה של תוכנית הדוקו "מחוברים", פוליאקוב התייחסה למצב המדיני המורכב.
בריאיון מיוחד ל"פנאי פלוס", סיפרה השחקנית כי בעבר היא החזיקה בדעות ימניות אך כעת היא לא משתייכת לאף קבוצה פוליטית מוגדרת. "אני לגמרי כבר לא שם, לא בימין ולא בשמאל". בהתייחסות על המצב הביטחוני המורכב השורר במדינה, ציינה פוליאקוב: "המצב מחריד. אני מזועזעת. זה הכי נורא שהיה לנו. הכל זוועות". 
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    פוליאקוב, מה את לא מבינה בדיוק? עם ה- AI יכולים ליצור
    מוטי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סרטים פורנוגרפיים ושיימינג לילדים שלך. תמחקו את כל התמונות של הילדים שלכם מהרשת לפני שיהיה מאוחר מדי. טמבלית.
    סגור
  • 6.
    רונלי שיא העליבות
    רונלי העלובה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני אסתיר את ילדיי בכל מקום רק בגלל הכיעור שלהם כי הם יצאו דומים לי! אם מישהו יסכים להתרבות איתי אז זה הרי יהיה ברור שאף אחד לא ירצה לראות את הקופיפים הקטנים שלי..
    סגור
  • 5.
    זכותו וחובתו של כל הורה לשמור על הילד שלו
    מה זה צריך להיות? 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה זה משנה איפה את נמצאת? באיזה ארץ? אם הורה מחליט לשמור על פרטיות הילד שלו אז זה מה שיהיה! הכל למען הגנת הילד וחייו הפרטיים.
    סגור
  • 4.
    אז מה אם אנחנו לא באמריקה!
    היום פרטיות זה הרבה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    זוהי זכותו של כל הורה לא לחשוף את ילדיו ולשמור על הפרטיות. לא צריך לחשוף הכל. רצוי לעמוד על המשמר למען הגנת הילד והגנת הפרטיות שלו וכן, גם של האפוטרופוס.
    סגור
  • 3.
    רונלי העלובה
    רונלי שיא העליבות 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני אסתיר את ילדיי בכל מקום רק מהכיעור שלהם כי הם יצאו דומים לי! אם מישהו יסכים להתרבות איתי אז זה זה יהיה הרי ברור שאף אחד לא ירצה לראות את הקופיפים הקטנים שלי..
    סגור
  • 2.
    מי את שתשפטי
    חנה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למיטב ידיעתי לכל אחד יש זכות לחיות את חייו כרצונו. מי את שתחליטי מי עלוב ומה צריך לעשות ? יש הרבה שיקולים למה לא לחשוף וקצת צניעוץ לא תזיק לך. כמה ארס ...
    סגור
  • 1.
    חושפת ילדייך, לפחות אל תחשפי את הדעות המטופשות שלך! (ל"ת)
    אמא גרועה! 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור