תרבות ופנאי

37 שנים לאחר מותו: זוהר ארגוב יופיע עם "הפרויקט של רביבו"

זוהר ארגוב, מלך המוסיקה הים תיכונית חוזר לבמה וזאת בזכות שימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית. 37 שנים לאחר מותו, ארגוב יצטרף למופע הענק של חברי להקת "הפרויקט של רביבו" באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומידול קולי וחזותי

מערכת ice | 
ארגוב ופרויקט רביבו (צילום באדיבות ראובני מוסיקה ומשפחת ארגוב)
37 שנים לאחר מותו, אגדת המוסיקה זוהר ארגוב חוזר לבמה וזאת בזכות שימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית ומידול קולי חזותי. מלך המוזיקה הים תיכונית יצטרף למופע הענק של חברי להקת "הפרויקט של רביבו".
האירוע המיוחד יתקיים בבמת האנגר 11 תל אביב החל מה-27 באוקטובר. בזכות שיתוף הפעולה המיוחד הכולל התערבות של הטכנולוגיה החדשנית, המונים יוכלו להתרגש שוב מקולו הנעים של זהר ארגוב, מלך המוזיקה הים תיכונית. 
הטכנולוגיה החדשנית בה נבנה המודל הוויזואלי והקולי של זהר ארגוב, אפשרה לבמאי המופע זוהר רבינוביץ' וצוות היוצרים ליצור מופע חדש עם שירים שהאווטאר של זהר ארגוב יבצע בפעם הראשונה על במה, לצד להיטים בלתי נשכחים כמו "הפרח בגני" ו-"אלינור" בעיבודים חדשים ועדכניים. המופע החדש ישלב טכנולוגיות קצה של עולם הבמה והמולטימדיה ויביא לקהל הישראלי חדשנות שלא נראתה בארץ עד היום.


(צילום: דנה קופל)
האווטאר של זהר ארגוב נוצר בטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, בתהליך טכנולוגי מורכב המשלב מידול קולי וויזואלי אשר משחזר באופן מדויק את תנועות גופו והבעות פניו של זהר ארגוב. הטכנולוגיה הוויזואלית נוצרה על ידי B.Y הפקות, וחברת Session42 יצרה את המודל הקולי.
זו תהיה הפעם הראשונה בישראל שבה נעשה שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית להפקה מוזיקלית חיה. חברת Session42 השתמשה בפלטפורמה החדשנית שלה HitCraft להפקת חלקים מהמוזיקה, כאשר המפיק המוזיקלי טל פורר שילב בין הפקות מסורתיות ומבוססות AI ליצירת תמהיל ייחודי.
עוד נודע, כי חברת B.Y הפקות אחראית על היצירה החזותית והחוויה הייחודית ויחד הם חברו ל"פרויקט של רביבו" להופעה המשלבת בין אמנים חיים ובין אוואטר אשר תעניק לקהל חוויה ייחודית ומעצימה שטרם נראתה בישראל.
זוהר רבינוביץ', סמנכ"ל תוכן Y.B הפקות, יזם ובמאי המופע: "רמת ההתרגשות לקראת המופע בשיאה, קודם כל ברמה האמנותית, לעסוק בשיריו ובדמותו של זהר ארגוב שהשפיע כל כך על המוזיקה ועל התרבות הישראלית. מעבר לכך, בשורת החדשנות, מדובר בדור חדש של מופעים: לאחר שנים של עשייה ופיתוח, אנחנו יוצרים מציאות רבודה בימתית בה יופיעו אווטאר וירטואלי לצד אמנים חיים - יחד לייב על הבמה".
דוד לוי, בעלים לאן משרד כרטיסים: "הרגע שבו נמכור את הכרטיס הראשון למופע מוזיקה בטכנולוגיית AI הוא רגע מרגש ופורץ דרך. זה לא רק כרטיס למופע, אלא כרטיס לעתיד שבו המוזיקה והטכנולוגיה משתלבים כדי ליצור חוויות חדשות ומדהימות".
יקיר חג'ג', מנהל "הפרויקט של רביבו": "אחרי שנים שהפרויקט שר ומבצע את הרפרטואר של זהר בכל בימות ישראל, עם מעל עשור של פעילות מוצלחת במהלכה נתנו למוזיקה הישראלית הישנה והטובה מקום של כבוד, הגיע החיבור הטבעי והחדשני של זהר ארגוב, אגדת הזמר הים תיכוני והפרויקט של רביבו במופע משותף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה