תרבות ופנאי

מורן אטיאס חוגגת יום מאושר: "מקווה לתת השראה לנערות צעירות"

גאווה ישראלית: מורן אטיאס קיבלה את אות Diva e Donna בפסטיבל הסרטים בוונציה. השחקנית הבינלאומית הגיעה לאירוע הנוצץ עם שרשרת גדולה בצורת סמל החטופים שהיא עיצבה יחד עם קרן וולף. מורן אטיאס הקדישה את הפרס לחטופות ולנשים ברחבי העולם שקולם לא נשמע: "אני חולקת איתכן את אות הדיווה"

מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום Luca Oldani)
הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית, מורן אטיאס, רושמת הישג כביר בפסטיבל הסרטים בוונציה. אמש (שלישי) קיבלה אטיאס את אות Diva e Donne באירוע הנוצץ.  את זכייתה באות הכבוד היוקרתי, אטיאס בחרה להקדיש לחטופים המוחזקים בשבי חמאס ולנשים ברחבי העולם אשר קולן אינו נשמע.  
השחקנית הבינלאומית הגיעה לטקס עם מורן הגיעה לטקס עם שרשרת גדולה בצורת סמל החטופים על צווארה שעיצבה מורן יחד עם קרן וולף. מהלך זה נועד להעלות את המודעות למצבם העגום של החטופים ולשחרורם המיידי משבי חמאס. לצד התכשיט המיוחד שענדה, אטיאס לבשה שמלה יוקרתית של צמד המעצבים הישראלים ינקי ונטף. 


(צילום: Luca Oldani)
בפוסט ששיתפה לאלפי עוקביה באינסטגרם, סיפרה אטיאס בתחושותיה נוכח הפרס היוקרתי שקטפה: ״זו זכות גדולה עבורי להיות בפסטיבל ונציה, לחגוג אמנות וקולנוע, כשחקנית, כאישה, וכאמא לדיווה הקטנה שלי. אני מרגישה ברת מזל להיות כאן, בוונציה החלומית, מוקפת באבק כוכבים, אבל איני יכולה להתעלם מהעובדה שבאותו הזמן, המדינה שלי והעם שלי עוברים את התקופה הקשה ביותר מאז ימי השואה". 


(צילום: Luca Oldani)
אטיאס הקדישה את הפרס לחטופות שהוחזקו על ידי חמאס וכתבה: אני חולקת איתכן את אות הדיווה ומקווה לתת השראה לנערות צעירות, כולל בתי הקטנה, להשמיע את קולן, לחיות בחופשיות ולזכות לחופש על גופן, ולהרגיש בטוחות בכל מקום שהן הולכות. זו לא פריבילגיה - זו זכותנו. ואם זה אומר שאני דיווה, אז כבוד הוא לי להיקרא כך". 
כידוע, "Diva e Donna" הינו אות יוקרתי המוענק לדמויות בולטות בעולם הבידור, עם דגש על נשים יוצאות דופן שהשפעתן חוצה גבולות. הפרס נוצר מתוך הקשר למגזין האיטלקי המפורסם הנושא את אותו השם, המתמקד באופנה, תרבות ובידור ומהווה במה מרכזית לסיקור חייהם של הכוכבים הגדולים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה