תרבות ופנאי

נינט טייב חושפת בכאב: "חשבתי שאני לא אהובה" | צפו

בריאיון לדורין אטיאס, הודתה נינט טייב למעריציה אשר מקפידים ללוות אותה גם ברגעים המאתגרים במהלך הקריירה המוסיקלית שלה. בנוסף, חשפה טייב גילוי מרעיש בפני אטיאס: "חשבתי שבגלל הדרך והמוסיקה שבחרתי לעשות, אני לא אהובה ואני לא מתקבלת על ידי הקהל וזו הייתה ממש טעות"
מערכת ice |  1
נינט טייב ב'בשבילה גיבורים עפים' (צילום מסך קשת 12)
דורין אטיאס, מבקרת האופנה ומגישת הפודקאסט "אש" מבית הפודקאסטים All In, מרבה לראיין לא מעט מפורסמים ומפורסמות על חייהם המעניינים. בריאיון שקיימה עם נינט טייב, התוודעה אטיאס לסיפור המרתק שחשפה הזמרת בפניה. 
בתחילת דבריה, הודתה זוכת תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" למעריציה שממשיכים ללוות אותה ברגעיה המשמחים והמאתגרים שהיא חווה וממשיכה לחוות במהלך הקריירה המוסיקלית. 
"אני רוצה להגיד תודה לקהל הנאמן שלי שהולך איתי דרך ארוכה מאוד. יש לי קהל כזה מדהים שזה כל כך לא מובן מאליו. הוא פשוט שם, הוא שם והוא איתי והוא מלווה אותי, ויש איזושהי ערבות ההדדית". 
 
בהמשך דבריה, חשפה נינט טייב כי בעבר היא התמודדה עם מחשבות קשות כי היא לא אהובה מספיק על ידי הקהל שלה ואף ציינה כי חששה שהחלטותיה המקצועיות שלקחה במהלך הקריירה המוסיקלית שלה ,לא יתקבלו בברכה מצד מעריציה. "אני חשבתי שבגלל הדרך שבה בחרתי והמוסיקה שבחרתי לעשות, חשבתי שאני לא אהובה ואני לא מתקבלת על ידי הקהל וזו הייתה ממש טעות", כך סיפרה טייב. 
הזמרת האהובה המשיכה לטעון כי תחושות ומחשבות אלו נבעו מחוסר ביטחון נמוך שממנו סבלה במשך זמן מה במהלך הקריירה המוסיקלית שלה: "זה היה רק מהחוסר ביטחון שלי, ואולי אפילו להגיד מהערכה עצמית נמוכה שהייתה שלי בזמנו ועבדתי עליה מאוד מאוד קשה. הם לא נתנו ליפול לאורך כל הדרך הזאת, וזו הייתה דרך ארוכה מאוד עד שהגעתי לנקודה שהגעתי אליה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לא, צדקת את אכן לא אהובה. (ל"ת)
    גבדש 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור