תרבות ופנאי

נינט טייב הדהימה את הקהל: זאת האורחת המיוחדת שהצטרפה להופעה

במהלך הופעתה של הזמרת בבארבי, עלתה לבמה בתה הבכורה אמיליה מזרחי. הילדה בת ה-9 התיישבה מאחורי כלי ההקשה והחלה לתופף, תוך שהיא מקבלת תשואות חמות מהקהל הנלהב
מערכת ice | 
נינט טייב (צילום דניאל קמינסקי)
אמש (רביעי), במהלך הופעה סוחפת בבארבי שבנמל יפו, חוותה נינט טייב רגע יוצא דופן ומרגש. בעוד ההופעה עצמה זכתה לתשומת לב רבה בעקבות התעלפותה של אחת מהמעריצות בקהל, הרגע המכונן של הערב היה עלייתה המפתיעה לבמה של בתה הבכורה של נינט, אמיליה מזרחי.
במהלך ההופעה, טייב הפתיעה את הקהל כשהעלתה את בתה בת ה-9, מנישואיה למוזיקאי יוסי מזרחי, לבמה. אמיליה, שהפכה במהרה לכוכבת אורחת, התיישבה מאחורי כלי ההקשה והחלה לתופף, תוך שהיא מקבלת תשואות חמות מהקהל הנלהב.
על פי הדיווח של ערן איצקוביץ בוואלה, התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא, כשהן מתארות את הרגע כמרגש במיוחד, עם תמונות רבות של טייב נראית גאה ומלאת אושר.
כזכור, באמצע ההופעה התרחשו רגעי אימה של ממש, כאשר אחת המעריצות בקהל התמוטטה לפתע על הקרקע. טייב, שכבר התמודדה עם רגעים כאלה בעבר, עצרה מיד את ההופעה שלה, קפצה מהבמה אל עבר הקהל, ביקשה מהשומרים שיעזרו לה והגיעה לאותה בחורה, שאז הסתבר כי היא התעלפה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה