תרבות ופנאי

נינט טייב ברגעי אימה: מדוע עצרה את ההופעה וקפצה לקהל?

נינט טייב עושה את זה שוב: במהלך ההופעה של הזמרת במועדון הבארבי, אחת המעריצות התמוטטה ואיבדה את ההכרה בקהל. טייב לא התבלבלה, קפצה לקהל, עזרה לאותה מעריצה שהתעלפה ורק אחרי שווידתה שהכל בסדר - היא חזרה להופיע

מערכת ice | 
נינט טייב (צילום אור כתר)
נינט טייב עושה את זה שוב: הזמרת האהובה הופיעה אמש (רביעי) בבארבי החדש בנמל יפו, אך באמצע ההופעה התרחשו רגעי אימה של ממש, כאשר אחת המעריצות בקהל התמוטטה לפתע על הקרקע.
טייב, שכבר התמודדה עם רגעים כאלה בעבר, עצרה מיד את ההופעה שלה, קפצה מהבמה אל עבר הקהל, ביקשה מהשומרים שיעזרו לה והגיעה לאותה בחורה, שמסתבר כי היא התעלפה. 
טייב ליוותה בעצמה את הבחורה שהתעלפה להמשך טיפול רפואי על ידי צוות מד"א שהיה במקום, ואחרי שווידתה שהכל בסדר, היא עלתה על הבמה וחזרה להופיע, לא לפני שהרגיעה את הקהל במקום וסיפרה כי הבחורה התעלפה אבל היא בסדר עכשיו. כך על פי דיווח ב"וואלה!".
זו ממש לא הפעם הראשונה שזה קורה בהופעה של נינט טייב, וגם בפעם הקודמת שאירוע כזה קרה, טייב פעלה בדיוק באותה צורה. לפני כשמונה חודשים, בהופעה של הזמרת האהובה בבארבי, אחת המעריצות בקהל התמוטטה לפתע אחרי שהתעלפה.
גם אז, בדיוק כפי שקרה עכשיו, טייב קפצה מהבמה אל הקהל ועזרה לטפל באותה מעריצה שאיבדה את הכרתה. רק אחרי שאותה אישה התאוששה, טייב חזרה לבמה, הרגיעה את הקהל וחזרה להופיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה