ויראלי

אחרי 20 שנה: הראל סקעת חושף את הסוד מגמר כוכב נולד 2

סקעת מתייחס לרגע הכרזת המנצח בגמר ההוא בניצנים וחושף: "כשהראל מויאל הוכרז כמנצח, הסתכלתי לשמיים ואמרתי תודה, מוסיקה היא לא תחרות"
מערכת ice |  5
הראל סקעת (צילום אינסטגרם)
עשרים שנה חלפו מאז אותו ערב דרמטי בו הוכתר הראל מויאל כזוכה העונה השנייה של "כוכב נולד", מול המועמד המוביל הראל סקעת. היום, ב-15 באוגוסט, מציין סקעת את היום ההיסטורי הזה בפוסט מרגש באינסטגרם, שמסכם על המסע המוזיקלי והאישי שעבר מאז.
בפוסט, סקעת מתאר את עצמו כ"ילד בן 20 וקצת לבוש כחתן ביום חגו", עומד על במה ענקית מול המדינה כולה. הוא משחזר את התחושות המעורבות של פחד והתרגשות, ואת התפילה שנשא לילה לפני הגמר. "בסך הכל רציתי לשיר ולעשות מוזיקה," הוא כותב, מדגיש את התמימות והתשוקה הטהורה למוזיקה שהניעה אותו.

סקעת מביט לאחור על שני עשורים של קריירה מוזיקלית עשירה, מלאה ברגעים מרגשים ובלתי נשכחים. הוא מודה לקהל המסור שליווה אותו לאורך כל הדרך, ומתייחס למסע האישי שעבר בדרך להפוך למי שהוא היום. "התבגרתי מהר לתוך הגשמת החלום שלי," הוא כותב, משקף על הדרך המהירה והאינטנסיבית שעבר מאז אותו גמר.
מעניין במיוחד הוא האופן בו סקעת מתייחס לרגע הכרזת המנצח. הוא חושף: "כשהראל מויאל הוכרז כמנצח, הסתכלתי לשמיים ואמרתי תודה." גישה זו משקפת בגרות ופרספקטיבה שרכש לאורך השנים, ומדגישה את תפיסתו כי "מוסיקה היא לא תחרות".
לסיום, סקעת מתייחס להווה, מציין כי גם 20 שנה אחרי, הוא עדיין שר את השיר "ואם פרידה" שהפך לסמל הקריירה שלו. הוא מתאר אותו כ"יצירה שנכתבה כשיר אהבה לירושלים שבמילים שלה חבויים התשוקה והקושי בלאהוב אותה." פוסט זה לא רק מציין אבן דרך משמעותית בקריירה של סקעת, אלא גם מספק תובנות מרתקות על התפתחותו האישית והמקצועית לאורך השנים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מויאל יותר שר יפה מסקעת
    יו 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיני הראל מויאל שר הרבה יותר יפה מסקעת אממה כנראה חתום עם הערוץ או איזה אמרגן ממולח
    סגור
  • 3.
    הראל סקעת
    אלון מרסל 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכחת את הטרור אתה וחברייך שעשיתם להראל מויאל עכשיו אתה מתייפיף
    סגור
  • 2.
    נו באמת ברגע האמת אולי כן רצה (ל"ת)
    בדיעבד עשה לו רק טוב 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מקום 2 הצליח יותר
    א.א 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמתי לב שכל אלה שזכו במקום השני הם יות פופולרים מאלה שזכו מקום ראשון הם פשוט הצליחו יותר אני לט יודעת למה אבל שירי מימון הצליחה יותר מנינט וסקעת יותר ממויאל והיו הרבה שמקום 2 הצליח יותר
    סגור
  • הכול ענין מי דוחף להצלחה
    יו 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה שמצליחים הם עובדים עם אמרגן ממולח במקרה של מויאל הוא שר יפה יותר
    סגור