תרבות ופנאי

בראד פיט תומך בישראל? ההתבטאות של הכוכב בנוכחות ישראלים

בתה של העיתונאית והסופרת סמדר שיר נתקלה ממש במקרה בכוכב הקולנועי יחד עם ישראלים נוספים ששהו באיסלנד והופתעה מהמפגש: "היה נחמד מאוד"
מערכת ice |  1
בראד פיט (צילום אינסטגרם/ בראד פיט)
כוכבים רבים בעולם מתבטאים בגנות ישראל ובאנטישמיות מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל לאחר הטבח ב-7 באוקטובר, אך נראה שיש לישראל לפחות תומך אחד בהוליווד.
העיתונאית והסופרת סמדר שיר חשפה כי בתה פגשה את בראד פיט באיסלנד ואף הצטלמה איתו. לדבריה של שיר השחקן הקולנועי שהיה מועמד פעמים רבות לפרס האוסקר, אמר לעורכת דין ישראלית שהייתה במקום כי "אם יהיו לי בעיות משפטיות במזרח התיכון, אפנה אלייך". נראה שעורכת הדין זכתה בלקוח חדש ומבוקש.

(צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק הרשמי של סמדר שיר)
נזכיר כי לפני מספר חודשים פורסם כי בראד פיט לוהק לסרטו החדש של קוונטין טרנטינו. "מבקר הסרטים", כך קרא הבמאי קוונטין טרנטינו לסרטו החדש אשר עתיד היה לצאת למסכים בתחילת שנת 2025. הסרט היה אמור להיות הפרויקט העשירי של הבמאי המוכר, שהודיע לאחרונה כי זה כבר לא יוצא לפועל ושהוא בעצמו גנז את הפרויקט.
על פי האתר "DeadLine", טרנטינו בן ה-61, החליט לוותר לגמרי על הפרויקט. מקורבים לבמאי האהוב הסבירו שהוא: "פשוט שינה את דעתו". עוד מסרו כי אינו היה מרוצה מהתסריט, זאת לאחר ששכתב אותו והתוצאה עדיין הייתה לא לטעמו. בנוסף, השמועות מספרות כי כעת הבמאי פנוי ומחפש פרויקט אחר שיהווה לו השראה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא לא נתקלה בו במקרה
    ליאת 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמדר שיר אוהבת לדחוף את עצמה לכל מקום....
    סגור