תרבות ופנאי

מגישת המהדורה המרכזית גילתה שעשתה טעות ושילמה עליה ביוקר

המגישה והעיתונאית ב-i24NEWS חשפה בפני הגולשים את הטעות החמורה שעשתה בסוף השבוע האחרון: "פרייארית"
מערכת ice | 
אולפן i24news (צילום מסך מתוך יוטיוב)
מגישת המהדורה המרכזית של i24NEWS, מירי מיכאלי, פרסמה בסוף השבוע את הטעות החמורה שעשתה כשיצאה לעשות קניות לקראת שבת.
מיכאלי פרסמה כי קנתה חלה לשבת בסניף של AMPM במחיר של 24.90 שקלים, שהיה נחשב לגבוה במיוחד: "אתמול רכשתי חלה במחיר מופקע. ואני מדווחת פה שלא היה בה שום דבר מיוחד חוץ מקונה אחת פרייארית". ככל הנראה מיכאלי לא תחזור על הטעות הזאת פעם נוספת.
בשבוע שעבר מגישת i24news מירי מיכאלי העלתה מסר מרגש במיוחד לרגל תשעה באב ובו היא התייחסה גם למצב במדינה, כשהיא מספרת שיש כבר אור בקצה המנהרה ומספרת על הקשר לתקופת המקרא.
מיכאלי פתחה וכתבה: "עוד לא התחלנו את תשעה באב ואני כבר הולכת לסוף. כי הסוף הוא מלא תקווה ואנחנו זקוקים לכזאת בימים החשוכים האלה, לאלומת האור המבצבצת ומפעמת בתוכנו (ספוילר לסוף- בתוכנו ובכוחנו). אז נתחיל בסוף של החורבן, ביום אחרי היום שאנחנו אבלים עליו אז והיום, כשהחייל הרומאי זרק בעשרה באב את הלפיד לבית המקדש הלהבה בערה במשך כל היממה וכילתה את קודש הקודשים של עם ישראל, את הלב שלנו. כלומר, הזוועה הזאת, שהיממה אותנו, החלה דווקא כשנסיים לצום מחר בערב, עם פרוסת העוגה והקפה, דווקא אז פוסקים מנהגי האבלות. למה?".
עוד המשיכה: "בתהילים אנחנו קוראים את *מזמור* לאסף - ״באו גוים בנחלתך״. וואו, איך הפסוק הזה מתאים השנה. באו ומה עשו לנו, איזה כאב, איזה שבר. אבל הפרק הזה נקרא מזמור ולא קינה. מה? איך מזמןר? על מה יש לזמר בתיאור הנורא הזה? לבכות. וזו התשובה: עם כל השבר של החורבן יש משהו בו שמכשיר את המציאות לתהליך של תיקון. והנה אנחנו ניצבים עכשיו, אל מול אסון נורא שפקד ומוסיף לפקוד אותנו, אבל בתוך המציאות הקשה הזאת החל גם תהליך של תיקון, של בריאה מחדש של חברת המופת כפי שחלמנו עליה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה